Gå til innhold

Div vaskespørsmål + CG Blitz spray sealent.

Ranger emnet

Senshi

Anbefalte innlegg

Hei,

Har vaska og clayet bilen nå. La på et lag med CG Extreme Shine EZ-cream + 1 lag med CG Jetseal 109, så la jeg et lag med Pinnacle Souveran Paste Wax oppå der igjen.

Har jeg gjort dette i riktig rekkefølge?

Hvordan bør jeg vaske bilen nå om vinteren? Kan jeg HT spyle bilen og vaske med washmitt som vanlig? Tar avfetting knekken på Jetseal? Er det fy fy å bruke varme på HT'en?

Har en flaske CG Blitz spray sealant liggende. Kan jeg spraye på dette etter vask nå? Skal det voks oppå her igjen?

Håper noen kan svare meg. Må være litt snill med lakken nå mens det er så sinnsykt mye salt på veiene :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Har vaska og clayet bilen nå. La på et lag med CG Extreme Shine EZ-cream + 1 lag med CG Jetseal 109, så la jeg et lag med Pinnacle Souveran Paste Wax oppå der igjen.

Har jeg gjort dette i riktig rekkefølge?

Hvordan bør jeg vaske bilen nå om vinteren? Kan jeg HT spyle bilen og vaske med washmitt som vanlig? Tar avfetting knekken på Jetseal? Er det fy fy å bruke varme på HT'en?

Har en flaske CG Blitz spray sealant liggende. Kan jeg spraye på dette etter vask nå? Skal det voks oppå her igjen?

Håper noen kan svare meg. Må være litt snill med lakken nå mens det er så sinnsykt mye salt på veiene :(

Ez-jetseal og voks har riktig rekkefølge ja.

Om vinteren kan du spyle med HT og vaske på vanlig måte. Avfetting vil først ta voksen så jetseal, så hvis du vil ha litt holdbarhet på beskyttelsen er avfetting ikke å anbefale.

CG Blitz kan du bruke etter hver vask for ekstra beskyttelse, ingen voks oppå der igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider