frneeb Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Does anybody know how to clean up paints on cloth, leather, carpet, plastic, viynle, and metal?? Stakkars Siter Plazma MX-5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 hehehehe :) var jo bare en mææææsssj! finner billig intriør på hoggærn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 hehe......hva er det han har gjort i bilen a;) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Hehe... kjipt det der da. Kom til å tenke på en gang jeg var ute og kjørte. Hadde kjøpt et par battery, og hadde det travelt med og komme meg på fest.. Disse boksene trilla jo frem og tilbake i gulvet, og den ene boksen traff understelle på stolen. Da sto spruten i været :eek: . Faen det der er klissete.. Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Har gjort det samme med øl. Slutta jo aldri å frese baki der heller:rolleyes: Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Offtopic, noen som har noe mer info om denne her? PhucNguyen57 MBWorld Fanatic! Registered: Jun 2002 Location: Texas Posts: 1621 and you guys laughed about the kid from HOnda-Techwho built his engine in the basement and could not get it upstairs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg