Loezor Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Hei! Jeg har en '85 740 turbo Automat og har problemer med framdrift. DVS, den går ikke framover, eller bakover. Før jeg byttet girkasse gikk den greit i revers, etter girkassebyttet gikk den verken fram eller bakover. Flere på verkstedet mener det er konvertern som har tatt kveld(fri for olje?) Noen som har vært borti dette? Kan konverteren fylles olje på? Og evt, hvor kan jeg finne en ny konverter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Er det nok olje på kassa? Er det nok olje på kassa er det nok i konverteren. Egen tappeplugg på konverteren å den blir fylt opp når du fyller kassa med ny olje. Kan også måle hvor mye du får ut av bare konverteren så fylle på den mengda med ny olje vis du vil det :-P Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg