Hysteria Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Noen som vet noe om denne? Var til salgs her i Norge for en stund tilbake, og etter hva jeg har hørt av rykter skal denne fortsatt gå her til lands. Noen som har navn på eier ? - kunne gjerne tenkt meg en prat med han/ho :) Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Den står på Møller Ryen.. ;) Ikke fullt så pen lenger.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eonVR6 Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Å? Siter X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hysteria Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Den står på Møller Ryen.. ;) Ikke fullt så pen lenger.. Hva mener du? Kresjet? Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Hva mener du?Kresjet? Etter hva jeg har HØRT, så ble den stjelt.. Og fucket opp, hvorfor den står der vet jeg ikke.. Men var ikke i sine "glansdager" lenger iallefall;) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skoda rs Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 hei Det er ikke samme bilen som du søker. denne bilen som er blitt observert på møller ryen er en annen bil. Denne er rød med beige int. Denne var stålet og kommet til rette. Bilen er solgt som rep objekt fra forsikringsselskapet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 heiDet er ikke samme bilen som du søker. denne bilen som er blitt observert på møller ryen er en annen bil. Denne er rød med beige int. Denne var stålet og kommet til rette. Bilen er solgt som rep objekt fra forsikringsselskapet. Den var ikke rød, og var den samme bilen... Den sto på Møller Ryen, for 2-3mnd siden;) Men gidder ikke kommentere dette mer, siden jeg vet lite fakta om saken.. Men jeg så bilen, VR6en på bilde, på Møller Ryen;) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 samma faen den var DRIIITPEN! :) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg