Gå til innhold

Tips til tattovering...

Ranger emnet

esbandos

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du får stikke til red monkey corp og få dem til å tegne ned ideene dine. Det er det jeg har tatt alle mine (Bortsett fra en liten)

Som mange sier, når du først skal ta, tenk stort! Men uansett om du velger å ta en liten tennplugg så tar det vel ikke lang tid før du går tilbake til sjappa og sier du må ha mer ;)

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får stikke til red monkey corp og få dem til å tegne ned ideene dine. Det er det jeg har tatt alle mine (Bortsett fra en liten)

Som mange sier, når du først skal ta, tenk stort! Men uansett om du velger å ta en liten tennplugg så tar det vel ikke lang tid før du går tilbake til sjappa og sier du må ha mer ;)

Ja, planen er å gå å høre med dem ja.. Men har hørt diverse greier om de folka der.. Er dem flink? Anbefales? Har hørt gode ting om dem som driver på i bardufoss da.. :p

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råeste bil relaterte tattoen jeg har sett var på Miami Inc på Diskovery. Der var det ei jente som fikk tattovert en Turbo. Den Turboen var bare helt rå.

Lykke til med valget

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at du skal ha tatoveringen til du dør, så kan som andre har nevnt, være lurt å tenke seg godt og lenge om hva du vil ha.

Hvor kult er det å ha en tennplugg på armen når du nærmer deg pensjonsalderen?

Edit: Plasseringen kan også være greit å tenke litt over, dessverre er det fortsatt en del fordommer ute og går ang. tatoveringer. Så en tatovering à la Mike Tyson (halve ansiktet) lønner seg neppe med tanke på fremtidige jobber etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, planen er å gå å høre med dem ja.. Men har hørt diverse greier om de folka der.. Er dem flink? Anbefales? Har hørt gode ting om dem som driver på i bardufoss da.. :p

Dem er flinke ja. Jeg har aldri tatt hos Tommy, men har tatt hos Wenche og Kurt. Kurt er jo motormann så han passer kanskje bra til tennplugg-tatto ;) Wenche er veldig flink på skyggelegging og sånt! Vel, egentlig alt.. ^^

Jeg har aldri hørt om noen i bardufoss :p

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med folk og tattiser på armene egentlig?

Føler "alle" tar sin første på overarmen. Kan seff være tøft det, men hva med å være litt originale? Tok min første på kassa jeg. Så en på underarmen og den neste skal på siden av halsen:eddie

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den... Men hvorfor skal man ta en tatovering man vil skjule? Derfor jeg tar på halsen neste gang, så får vi se hva sjefen sier :?

07-09-06 plassert ovenfor hverandre 2 og 2 siffer :D

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår