henning_dt85 Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 ja det synes jeg og. laksetrappa er mattsvart og er kanskje litt ifra dette med blank krom og sånt, men er tøft. jeg fikk kjøpt den billig Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Sleng opp bilder med trappa montert:) Trapp er gromt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 jepp. skal kanskje prøvemontere den i morgen og skru litt, tar bilder da ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alek_88 Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 dæven.. en base-zon;p ikke ofte å se.. håper du skal slipe ned sveisen du har tatt på forskjermen?;p hehe Siter sap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 dæven.. en base-zon;p ikke ofte å se.. håper du skal slipe ned sveisen du har tatt på forskjermen?;p hehe ja jeg sliper ned sveisen før jeg skal sparkle ja. Prøvde å bytte radiator og frontplate i helgen, resultatet var ikke så vellykket, fikk ikke tilpasset frontplata skikkelig og den andre radiatoren lekker verre enn den gamle. Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg