Senshi Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Noen som har montert short shifter kit til Mini Cooper S R53? Må jeg ut med eksos etc? Helix Short Shift Adapter virker ganske enkel å montere, men ser at "plastic dust cover" fjernes. Er dette dumt? Finnes det noen bedre/enklere short shifter kit? Noen som har peiling på dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Ingen som har peiling på dette? Har lyst å bestille en i julegave til meg selv, så haster litt! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Er ikke det vanskelig å få montert sånne ssk, har faktisk lest at Helix er av de bedre alternativene. Har veldig lyst til å kjøpe jeg også, men det koster sikkert mye å få montert dette?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Hmm.... Har prøvd å lese meg opp på dette. Virker som det er ganske lett å få montert. Må ned med ene delen av eksosen. Folk som har litt peiling bruker ca 2-3 timer etter det jeg har lest. Men flere som velger diverse andre løsninger, slik at de beholder "dust cover". Tror jeg prøver på dette selv. Snakket med et firma her i Bergen, og de skulle ha ca 5000 kr for montering inkl B&M short shifter kit. Men dette i tillegg til montering av SPA Design Gauges står høyt prioritert hos meg nå... Gauges har jeg null peiling på, så tror jeg må få hjelp der. Må bare finne noen som kan hjelpe meg først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Ok, jeg vurderer å kjøpe er ikke sikker enda. Har jo kjøpt med aero kit ++ andre ting blant annet Custom Gauge Faces av type Black/grey Check. Jeg vil tro det er vanskelig å montere SPA Design Gauges, men har jo virkelig behov for dem jeg oså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Du må ta å oppdatere tråden din med bilder :) Jeg vil se litt bilder av alle upgrades du har gjort i det siste! :partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooper_S Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Hmm.... Har prøvd å lese meg opp på dette. Virker som det er ganske lett å få montert. Må ned med ene delen av eksosen. Folk som har litt peiling bruker ca 2-3 timer etter det jeg har lest. Men flere som velger diverse andre løsninger, slik at de beholder "dust cover". Tror jeg prøver på dette selv. Snakket med et firma her i Bergen, og de skulle ha ca 5000 kr for montering inkl B&M short shifter kit. Her er en installasjonguide: http://www.turnermotorsport.com/image/short_shifter/b&m_mini.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Nice... Har funnet et par andre guider, men de var alle uten like bra bilder. Så egentlig ikke SÅ vanskelig ut da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg