rogern8888 Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 på min kjørecomputer dukker det med jevne mellomrom opp meldig som den står:"kontroll oljenivå" men bilen bruker ik olje og har nok, så skjønner ik helt den. kommer nesten vær gang jeg kjører. Noen som vet hvorfor? takker for alle svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RinoL Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Har samma på samboer sin vectra, trur det bare er en føler som er dårlig. koster 1000,- ellerno så har ikke giddi og brukt pengene for og bli kvitt den meldinga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogern8888 Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 ja ok, er ik sikkert jeg heller gidder det da. takk for hjelpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorrisMinor Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Fikk samme problem på min i helga. Hvor sitter denne føleren og noen som vet hva den heter?? Siter Stolt eier av: 1949,1953,1953,1953,1954,1959 og 1963 mod Morris Minor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Sitter sikkert på bunnpanna til motorn :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg