4x4TDi Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Hei folkens! Lenge siden jeg har skrevet noe her inne, men har nå vært innom stadig vekk å tittet, og jeg skal si dere er aktive. Her i gården har det skjedd en del. Jeg har flyttet til det kalde nord (Bodø) og fått meg ny jobb på land). På bilsia fikk jeg endelig utpå sensommeren tilbake dekslene til bilen min slik at jeg fikk gjort ferdi innvendig. Må vel ta litt bilder og slenge inn! Men over til spørsmålet mitt... Jeg hadde bilen inne på verksted i Trondheim før jeg flytta og fikk skiftet stabstagforingene og bærebruene foran, og stablenkene bak. Etter det var det inn på service hos Møller hvor de også skiftet bremseskivene og klossene bak. De var rustet pga salting på veiene!!!! Etter dette knirket det i "hjulene" foran hver gang jeg kjørte i humper. Dette er borte nå, men nå knirker det i venstre forhjul når jeg kjører over humper og når jeg svinger. Hører det faktisk også når jeg setter meg inn i bilen. Dette kommer bare når temperaturen kryper under 0. Hadde frost noen dager og det knirket, så ble det mildt og knirkinga forsvant. Har snakket med Prøven Bil (Peugeot, der jeg kjøpte bilen, og de som skiftet foringer og bærebroer foran) i Trondheim, og de mente at siden det var bevegelige deler var det vanskelig å få det helt stilt, men jeg kunne prøve å spraye noe som han kalte for "HTS" på, og se om det ble bedre..... Er det noen av dere som har noen forslag til hva jeg skal gjøre...? Siter -Ka vi sku ha gjort utn have, sku vi ha bært båtan...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 HVAA???,men da skal vel begge sider foran lage lyder..Og nei,det er ikke din jobbe å kjøpe noe+smøre opp..Det er faktisk noe som heter garanti,og reklamasjon.Så de må finne ut av dette..Jeg tror at er noe som ikke er helt tett,og det kommer vann inn der,som fryser til,og da knirker det.Tenk det deg når salt kommer inn der,da vil det ruste..Så bare dra tilbake,å be de fikse de..Og brukte de orginal deler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg