G-Man Skrevet Desember 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 Grattis Passient!.. Velkommen i klubben "Fagbrev Bestått Meget Godt"..:) Fikk noe av den samme kommentaren fra sensor jeg og.. han sa: " jeg vet ikke om noe bedre sted å legge denne ledningen jeg...vet du?" "uhm...ja..der den ligger" svarte jeg. Prekast..:) Siter Nothing evolves without the Evolution. 2000 EVO VI T.M.E x 2000BMW 330CI X 1999 Forhøster STI X 1998 EVO V RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 fikk bare bestått jeg men er meget frnøyd med det da :D eneste som skilte fra og få meget godt bestått var det at jeg hadde ikke lakt så mye arbeid i og få RKK lederene så fint lakt opp i skapet, jeg gjorde bare som jeg pleide med dem. så var litt surt også da i samma slengen, men godt og bli ferdig med det. eneste spørsmål var hvilken leder jeg hadde brukt til og koble opp "hovedstrømmen" i skapet med da bladde jeg elegant opp i permen han hadde fått og viste han databladet på RKK og sa "denne" Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg