Brandtenborg Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Var inne på sidene til Autospar og så de hadde 90' fangere til Golf II for kun 2000,-. Kunne tenke meg de fangerne, men det gjaldt kun ved forhåndsbetaling... Blir litt skeptisk til forhåndsbetaling, jeg... Lurte derfor på om noen har kjøpt noe der og betalt på forhånd eller om dette er noe jeg burde holde meg unna... Noen som har disse fangerne? Er de bra? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Jeg er meget fornøyd med dem.. og vet om flere andre som er det.. men nå vil det komme noen her å skrive at det bare erjuks og fanteri med denne butikken.. fordi det alltid er noen som har dårlig erfaring med noen.. mitt tips er som følger.. prøv og finn ut sjøl :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Bestillte disse fangerne på en onsdag - hadde regninga på en torsdag - betalte på en fredag - og hadde fangerne i posten på tirsdag. Simple. To uker siden jeg prøvde meg, gikk helt topp :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Desember 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by steinar Bestillte disse fangerne på en onsdag - hadde regninga på en torsdag - betalte på en fredag - og hadde fangerne i posten på tirsdag. Simple. To uker siden jeg prøvde meg, gikk helt topp :D Og fangerne er helt ok? Er det plass til tåkelys i de? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 En tapetkniv så kan du tåkelyse så mye du vil! Er lagt opp til det men du må skjære bort plasten som er i hullet i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flameboy Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Jeg mener at du trygt kan bestille ifra autospar. har bestilt ting derfra før og jeg fikk det i posten uka etter. Veit at brodern også har bestilt ting til sin golf før og han var også veldig fornøyd. Lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Desember 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by Flameboy Jeg mener at du trygt kan bestille ifra autospar. har bestilt ting derfra før og jeg fikk det i posten uka etter. Veit at brodern også har bestilt ting til sin golf før og han var også veldig fornøyd. Lykke til. Tenker du på den Golfen som står under en peresenning et sted med en motor som ikke var så bra? Hehe! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Har ikke hatt noe dårlige erfaringer med autospar..... mvh Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flameboy Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by Brandtenborg Tenker du på den Golfen som står under en peresenning et sted med en motor som ikke var så bra? Hehe! :D Ja er nok den golfen jeg tenker på. Men kjøpte jo ikke akkurat den motoren ifra AUTOSPAR da! Den kommer på veien til våren igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg