tommynes Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Høyre nærlys virker ikke på bilen min men det gjør høyre fjernlys. Føler på meg at det er et rele som har gått. Kan noen hjelpe meg å finne ut hvilket rele som styrer høyre nærlys så jeg vet hva jeg skal kjøpe hos huggeren? Bilen er en toyota carina 2 1991 modell 1.6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffmaister Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Ta heller å sjekk pæra di først du.. Er 99% sikker på at det er den dom har gått! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoSnuskus Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Tviler nå på releet jeg da siden det skifter mellom nær og fjernlys. Ikke høyre / venstre. Siter VW CADDY 1.9 TDI 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommynes Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Pæra er skifta. Hvis det ikke er sikring, pære eller rele hva er det da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffmaister Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Garantert pære!! Er sikkert H4 i denne.. Da har gløde tråden på nærlys streiket.. Bytt pære så blir det lys!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffmaister Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Pæra er skifta. Hvis det ikke er sikring, pære eller rele hva er det da? Dårlig kontakt! Sjekk med et multimeter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommynes Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Hadde et uhell med kobling til forsterker i forrige uke, da gikk blinklysreleet som nå er bytta. Kan dette ha noe å si? Hvis det er dårlig kontakt, vil kke det også påvirke langlyset? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Hadde et uhell med kobling til forsterker i forrige uke, da gikk blinklysreleet som nå er bytta. Kan dette ha noe å si? Hvis det er dårlig kontakt, vil kke det også påvirke langlyset? Det er ein kontakt for nærlyset og ein kontakt for fjernlyset. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plecto Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Lysreleet finner du under dashbordet. Hvis du hører at det klikker så kan du prøve å høre deg fram til det, prøv å dra ut kablene fra releene som er under der, finner du et hvor lyset slutter å funke har du funnet releet. Jeg vet ikke hvordan det er med disse releene, men man kan vel bruke et vekselende rele fra biltema hvis du ikke finner et til huggeren som passer til bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Hvis det virker på venstre side kan du glemme rele Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Toyota har vel separate sikringer til nær og fjern på begge sider, altså 4 stk. Helt sikker på at disse er i orden? sitter i boksen v batteriet. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommynes Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Problem løst. Nærlyssikinger så fine ut men skifta begge nå alikevel og da funka alt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg