rallyroger Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Vi er i gang med å bygge hver vår driftebil,vi har skaffet oss hver vår ae86 hatchback bestillt 2 stk 3sgte(2,0t 225hk)motorer med supra kasser. Hva synes dere om prosjektet vårt? Tips til dekor mottas med stor takk.Vi har en hvit og en rød bil men lurer og på farve.. håper å få de ferdige til vårens første treff. Og er det noen som har veeeeldig lyst til å hjelpe oss å skru er det bare å si ifra...:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Kult prosjekt:) Men hvem er vi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Kult! Hvor i akershus holder dere til? Skulle gjerne hatt en 3S-GTE med supra kasse selv :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyroger Skrevet Desember 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 vi .. eller jeg har garasje ved bjørkelangen,og i den har vi god plass for bygging av 2 biler. har 2 fra før så det trengs.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 tøft. Høres knall ut. Drifting kommer til å ta av. Jeg stresser litt om dagen for å prøve å bli ferdig med Camaro prosjektet til våren, motoren min står fortsatt i Phoenix i Arizona :-) hehe, men det hadde vært gøy hvis jeg hadde rukket å fått bilen sammen. Tenkte jeg skulle se hvordan den blir å drifte. Hvis den ikke blir ferdig skader det jo ikke å ta noen runder med Mercedesen igjen, litt kjedelig at den er for slapp til langsvingen på Rudskogen da. Legg ut noen bilder av bilene sånn som de ser ut nå da. Er det noen som vet om det går ann å få tak i Magnet dekaler? til biler. har ikke sett det før, kunne vært morsomt å variert litt og hatt muligheter til å fjerne helt og. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirAnderz Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Det der blir fett, eneste jeg kan si! Hvor mye betaler du/dere for bilene da? Har du noe bilder av bilene nå? (Send til email under) Ang det med dekor, holder på med det litt nå for tiden, vil gjerne gjøre et forsøk i og lage en, send en mail til anders@explotionchurch.com med kanskje noen ideèr hvordan du vil ha det, tribals/flammer osv lxom.. mvh Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Oh me lord :D Høres jo ut som det kan bli grymt det der :D :D Blir vel ikke regga biler..? ooor... Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlleellO Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 Høres sinnsykt bra ut. Virker som drifting tar helt av nå... Hvor fikk dere tak i 2 stk av de bilene? Siter "I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off." Joan Rivers "I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife." Ilie Nastase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg