Gå til innhold

Vi har tenkt å bygge:

Ranger emnet

rallyroger

Anbefalte innlegg

Vi er i gang med å bygge hver vår driftebil,vi har skaffet oss hver vår ae86 hatchback bestillt 2 stk 3sgte(2,0t 225hk)motorer med supra kasser.

Hva synes dere om prosjektet vårt?

Tips til dekor mottas med stor takk.Vi har en hvit og en rød bil men lurer og på farve.. håper å få de ferdige til vårens første treff.

Og er det noen som har veeeeldig lyst til å hjelpe oss å skru er det bare å si ifra...:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøft. Høres knall ut. Drifting kommer til å ta av. Jeg stresser litt om dagen for å prøve å bli ferdig med Camaro prosjektet til våren, motoren min står fortsatt i Phoenix i Arizona :-) hehe, men det hadde vært gøy hvis jeg hadde rukket å fått bilen sammen.

Tenkte jeg skulle se hvordan den blir å drifte.

Hvis den ikke blir ferdig skader det jo ikke å ta noen runder med Mercedesen igjen, litt kjedelig at den er for slapp til langsvingen på Rudskogen da.

Legg ut noen bilder av bilene sånn som de ser ut nå da. Er det noen som vet om det går ann å få tak i Magnet dekaler? til biler. har ikke sett det før, kunne vært morsomt å variert litt og hatt muligheter til å fjerne helt og.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der blir fett, eneste jeg kan si!

Hvor mye betaler du/dere for bilene da?

Har du noe bilder av bilene nå? (Send til email under)

Ang det med dekor, holder på med det litt nå for tiden, vil gjerne gjøre et forsøk i og lage en, send en mail til anders@explotionchurch.com med kanskje noen ideèr hvordan du vil ha det, tribals/flammer osv lxom..

mvh Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres sinnsykt bra ut. Virker som drifting tar helt av nå...

Hvor fikk dere tak i 2 stk av de bilene?

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider