Gå til innhold

Din fart er:

Ranger emnet

frneeb

Anbefalte innlegg

Originally posted by Jonaldo

De har jo hvertfall skjønt det der borte.....

Kjipe de som står langs veiene i Norge. Får jo bare "over 90".

næææ.,. du har den ved liertoppen:) "Over 100" står det der..

100 sone der vettu:)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AXi0N

næææ.,. du har den ved liertoppen:) "Over 100" står det der..

100 sone der vettu:)

Ok da :)

Hadde glemt den...... Mye kulere hvis dem hadde vist hastigheten uansett, men jeg skjønner hvorfor det er sånn. Sto en sånn ved Horten for 10 år siden som viste "riktig". Ble fort fjernet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde glemt den...... Mye kulere hvis dem hadde vist hastigheten uansett, men jeg skjønner hvorfor det er sånn. Sto en sånn ved Horten for 10 år siden som viste "riktig". Ble fort fjernet :)

Ja.. sommern for 2 år siden var det noe lignende neddover mot sandefjord.. kamerat av meg som passerte den med corradoen sin.. din fart er 210 km/t... (var noe i den duren han sa + han som satt på)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde vel alle vi her på forumet stått i kø for å dragge. Hadde nok vært en etterlengtet stjærne i boka til Skogsholm hvis vi hadde fått det i Norge...

PS: Bauer blir du aldri svimmel? hehe ;)

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Deepdog

CiscoKidonHood.jpg :D

Stygg!

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne fartsmålere er artige... To kammerater av meg kom jo i avisen etter kappkjøring forbi en slik en. Stod noe som ca dette:

Lørdag natt passerer to biler rett etter hverandre, en først i 235km/t og en like etter i 205km/t.

Haha.. Fikk aldri kommet så langt med cossien *snufs*

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider