Roberto Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Din hiiiiiiiiip???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 er nok det det er han som står i t-skjorte og shorts til venstre i bildet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by Essex er nok det det er han som står i t-skjorte og shorts til venstre i bildet Han med "høne"-knær? Går jo feil vei jo :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Er jo ålesunds reg nr jo.. :D Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 er hans ja. jeg i blå skorte bak hiip :cool: Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Stilig hengerfeste!! :D Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 faen å bra treff det der var. var hjemme klokka 04 eller.no og møtte asim og folket igjen klokka 0700 for og dra til gardemoen. så var det Streetmeet@ikea på kvelden igjen !! var sliten etter den helga der ja ! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Bilen min jo... Jupp er meg med høne knær eller.no :) Det er 2 dagen jeg hadde bilen. Hadde ikke gjort noe med den enda. Nå har den ikke skjermer en gang ;) Gleder meg til å få den på veien til sommer'n Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by Schlasken er hans ja. jeg i blå skorte bak hiip :cool: Halla John!! Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Desember 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Hengerfeste på en sånn bil.. knock fatality heyyou Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Originally posted by Robert Hengerfeste på en sånn bil.. knock fatality heyyou Hehe det har jeg også på Celica'n, det skal vekk! Siden Starion er tema... Hva er forskjell på Starion med og uten de brede skjermene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnoStorm Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Originally posted by LilleGud faen å bra treff det der var. var hjemme klokka 04 eller.no og møtte asim og folket igjen klokka 0700 for og dra til gardemoen. så var det Streetmeet@ikea på kvelden igjen !! var sliten etter den helga der ja ! Ja jeg vil jo nevne da at du ikke kom til Larvik før sånn rund ca 22.00. Men jeg skal jo si at jeg dro klokken 00.00 hjem over. Får det skjede noe. men etter jeg hadde dratt så skjedde det vis mye. Siter -Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt) -Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab) -Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka) -toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent) -mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 åhh..det var tider... :) kan ikke vente til det blir sommer igjen..og masse meets.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Desember 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Originally posted by boXer Hehe det har jeg også på Celica'n, det skal vekk! Siden Starion er tema... Hva er forskjell på Starion med og uten de brede skjermene? Den med breie skjermer er breiere.... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: ;) Tyngre er den og.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 jeg personli syns at den "tynne" er finere.. ikke at den breie er stygg.. men liker den tynne best..hehe btw: er det noen som vet om en starion som skal vekk eller?? er så jævli sygen på en sånn bil.. spess etter at jeg har fått sitte på med robert samt å få prøvd den!! helt herlig bil.. selv for alderen!! siden jeg er student så er prisen på den MEGET viktig!!! utseende.. tja.. bare man ikke kan se tvers gjennom den er jeg fornøyd (tenkte da på dørrane.. ikke vinduane!! hehe) BTW2: du skakke over hit til sommern da robert?? bli med på noen av dissa street meet og div andre treffer!! skjer litt mere her borte enn i bergen vettu..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg