Gå til innhold

Hvem sin starion er dette da? HIIP?

Ranger emnet

Roberto

Anbefalte innlegg

faen å bra treff det der var. var hjemme klokka 04 eller.no og møtte asim og folket igjen klokka 0700 for og dra til gardemoen. så var det Streetmeet@ikea på kvelden igjen !!

var sliten etter den helga der ja !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen min jo... Jupp er meg med høne knær eller.no :)

Det er 2 dagen jeg hadde bilen. Hadde ikke gjort noe med den enda.

Nå har den ikke skjermer en gang ;) Gleder meg til å få den på veien til sommer'n

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

faen å bra treff det der var. var hjemme klokka 04 eller.no og møtte asim og folket igjen klokka 0700 for og dra til gardemoen. så var det Streetmeet@ikea på kvelden igjen !!

var sliten etter den helga der ja !

Ja jeg vil jo nevne da at du ikke kom til Larvik før sånn rund ca 22.00.

Men jeg skal jo si at jeg dro klokken 00.00 hjem over. Får det skjede noe. men etter jeg hadde dratt så skjedde det vis mye.

-Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt)

-Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab)

-Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka)

-toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent)

-mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg personli syns at den "tynne" er finere.. ikke at den breie er stygg.. men liker den tynne best..hehe

btw: er det noen som vet om en starion som skal vekk eller?? er så jævli sygen på en sånn bil.. spess etter at jeg har fått sitte på med robert samt å få prøvd den!! helt herlig bil.. selv for alderen!!

siden jeg er student så er prisen på den MEGET viktig!!!

utseende.. tja.. bare man ikke kan se tvers gjennom den er jeg fornøyd (tenkte da på dørrane.. ikke vinduane!! hehe)

BTW2: du skakke over hit til sommern da robert?? bli med på noen av dissa street meet og div andre treffer!!

skjer litt mere her borte enn i bergen vettu..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider