citronen Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Heisann. Ny på forumet jeg så begynner med å be om litt hjelp :P Lurte på om noen vet kjennemerke og chassisnummer til en 240Z 1974? Jeg trenger dette for å snakke med biltilsynet om litt ombygging og div. men bilen min står i statene så har ikke nummerene selv. Om noen kan hjelpe eller vet om noen som kan, så hadde jeg blitt veldig glad for tips. Mvh Citronen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
citronen Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Ingen her som har en 260Z? Er nok ikke absolutt nødvendig at den er samme årgang engang. All hjelp hadde vært supert. Takk Citronen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mogutn Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 ta å prøv på nccn forumet prøv å komme i kontakt med turboknut han kan sikkert hjelpe deg viss ike tror jeg ikke noen kan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg