GalantEAO Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Hei, jeg var så uhelidig i går kveld at jeg var en liten tur å hilste på ett skilt i grøfta med bilen min... Så festan til den ene frontlykta er knekt og deler av høyresiden av frontfangeren er knust... Jeg har snakka lenge om å kjøpe styling kit til bilen, men har aldri kommet så langt, så nå siden frontfangeren er ødelagt så skal jeg gjøre det. Første omgang så blir der frontfanger, så for sidesjørt og bakfanger kommme etterpå... Jeg har sett litt på denne frontfangere http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=SI208964 Og lurer på om denne vil passe på bilen min en Galant EAO 98 model (stasjonsvogn). Eller om noen som vet om andre kule frontfangere til Galanten min... Jeg legger ved ett bilde av bilen min så for dere se... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantEAO Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Hei, jeg har sett på GT-R styling... Og lurer på om denne frontfangeren finnes til Galant 98 EAO stv? Satte bilde av bilen min som vedlegg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg