nils bm Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 hei ja da er bilen kommet, står hos møller i Tønsberg, skal hente den i morgen "håper jeg". Har bestilt ekstra oppsjon med 10 høytalere , når jeg så på bilen tidligere i dag kom jeg kun til 8 høytalere, 2 høytalergriller i hver front dør og 2 høytalergriller i hver bakdør,fant ikke de 2 siste høytalerene, er det noen som vet hvor de er plassert, (selgeren viste det ikke, han trodde kansje at de 2 eksta var montert bak i eksisterende høytalergriller i bakdørene????? Han viste heller ikke hvilke system som var montert (Bose, BO eller hva??), eventuelt hvor mange watt systemet var på. Er det noen som vet svarene på disse spørsmålene??? Bilder av bilen kommer snart Nils Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Hei hei, sitter det ikke to på innsiden ved speilene dine? to små bare? eller så kan det hende det sitter to helt bakerst i bilen, jeg vet ikke dette assa, kommer bare med forslag. BTW grattis med ny bil, håper du legger inn bilder av den :D Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nils bm Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 hei Når jeg undersøkte tidligere i dag fant jeg 1 høytalergrill oppe på døra over knappene til vinduer etc. den andre høytalergrillen var "nede bak på døra"dette gjelder alle dørene, kunne ikke se noen høytalergrill hverken bak ved stolper eller noe annet sted det samme gjelder foran også, kan de 2 som jeg mangler ligge inne under frontkonsollet kansje ???? får få selgeren eventuelt å ringe til Oslo å få greie på dette Nils Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Hm ok, har du hentet bilen eller???? hehe Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Venter vi spent på bilder her ja hehe Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 gratuler med pen bil! hvordan motor blei det? litt frelst av bensin turboene i den bilen:) 1,4 gikk faktisk greit nok og 1,8en var det veldig fint jent drag i Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 hei. gratulerer med ny superb. har også akurat hentet min nye superb med 140hk og dsg kasse. bilen min er en eleganse med allt utstyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jesto Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 Hei. Nydelig bil! Det lyse interiøret er veldig pent og ser svært eksklusivt ut, men jeg var redd jeg ikke ville klare å holde det lyse interiøret pent, så jeg valgte mørkt interiør. Takk også for henvisningen til forumet gjennom kontakten fra briskoda.net. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg