Gå til innhold

Montere anlegg i kadett, hvor skal strømkabelen gå ?

Ranger emnet

Skaret

Anbefalte innlegg

for alldel hold ledninger osv vekk frå pedaler . pedalene må väre frie og fri frå en ev fare eks vist en strips eller noe detter ned og blir i veien eg veit om folk som har kolidert på den måten.

det er ofte en gummy pakning som er runt ledninger som er allrede det noen ganger kan man smöre ledningen og skvise den med de andre ledningane eller på lit störe pakninger lage et nytt hull i gumien og tre ledningen inn. husk vist du aksl bore . bruk en sån karosery plug ellers vill vibrasjoner gnage på ledningen som i verste fall årsake til bil bran og brukk nokk strips. gjärnen bruk bjelken som er under dashjen som de andre org ledningane er stripset til.

hehe sånn skjedde i gamle bilen min:P blei gnagd hull på strømkabelen..men den låg berre i klemm da under baksetet..endte med at hovedsikringen på bilen røk hele tiden..skjønnte ingen ting:S men fann det ut når eg demonterte anlegget i gamlebilen:P sånne ting e skummelt,,trudde kadetten min skulle ta fyr og en dag...hørte ett jekli smell i ene subben og den røykskya opp basshullet i hattehulla...løpte bak og opna opp bagasjelokket og der står eine monoblocka mi å brenner med en søt liten flamme inni forsterkeren:S trur eg har vert ganske heldig akkurat der...kutta bare av - kabelen så det gikk bra..:P men det var en forferdli stank av brent elektronikk som satt igjen i bilen noken daga etterpå hehe

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider