Gå til innhold

Forskjellig framskjerm på A6 og 100?

Ranger emnet

Wildzor

Anbefalte innlegg

Har seg sånn at jeg måtte ha ny skjerm foran på venstre side, og siden jeg jobber mye så bestilte fattern skjerm fra en A6 C4 hos hugger'n!

Han sendte den til lakkering og henta den igjen før jeg kom hjem og så på den.

Merka da at lista som er under blinklyset er dobbelt så brei/høy som den jeg har på min 100.

Passer den lista jeg har på min 100 over på den andre skjermen fra A6'en?

Har ikke fått sammenlignet med min enda..

Legger til et bilde her så dere kan se forskjellen!

Sikkert dårlig, men miksa det til full fart :)

2jfnkb8.jpg

Håper på svar :)

Audi S4 2.2tq sedan

x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Listen kan du bruke ja. Men det er forskjellig utfresing til blinklys foran også, som du ser på bildet og. Ergo, ny blinklykt også - og da blir det jo faktisk to forskjellige blinklyker på bilen din, noe som ikke vil se noe spesielt lurt ut :I

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble forøvrig litt usikker på mitt svar her i sted. Tror A6 skjermen har utfrest noen ekstra huller for feste av klips i forhold til 100 skjermene - som betyr at du kanskje må fjerne disse (mulig dem vil vises over 100-listen). For å løse det kan du jo da eventuelt, hvis det viser seg at det blir å vises, montere A6 lister rundt hele bilen ;) Mye penere lister..

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider