Gå til innhold

Hva er dette?

Ranger emnet

Hot Rod

Anbefalte innlegg

http://www.automuseum.no/

Har sett reklamebannere på nettet de siste dagene. Så mye har jeg skjønt at de vil ha meg til å bli medlem, samt at jeg kan vinne en feit hotrod hvis jeg verver noen andre og ringer de om dette på et 815-nummer.

Bilmuseum for customs og hotrods er jo tøft det, men jeg skjønner ikke helt poenget med å være medlem av et museum???

Og denne gevinsten. Er den godkjent og norsk? Hvis ikke er det jo bare en samling feite deler skrudd sammen til en bil.

For all del, kunne godt tatt imot det jeg, men da hadde jeg foretrukket å få de FØR de ble skrudd sammen til en bil!

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hot Rod

http://www.automuseum.no/

Har sett reklamebannere på nettet de siste dagene. Så mye har jeg skjønt at de vil ha meg til å bli medlem, samt at jeg kan vinne en feit hotrod hvis jeg verver noen andre og ringer de om dette på et 815-nummer.

Bilmuseum for customs og hotrods er jo tøft det, men jeg skjønner ikke helt poenget med å være medlem av et museum???

Og denne gevinsten. Er den godkjent og norsk? Hvis ikke er det jo bare en samling feite deler skrudd sammen til en bil.

For all del, kunne godt tatt imot det jeg, men da hadde jeg foretrukket å få de FØR de ble skrudd sammen til en bil!

Er et museum som bygger biler. Er vel ferdig godkjent den rodden, de er forhandlere for Wild Rods i Norge. Men når de får så mange medlemer de skal ha før de lodder vekk bilen så har de sopet sammen 4 milloner !!!!

Den ene de har ferdig står vist til salgs for 350 laken..har jeg hørt..

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eina av bilane(oransj med "Automuseum" på sida! var på Amcar treff her ej bor i år.

Ej kan berre seie

En vanvittig bil!

...Men litt rart at noke ej trur er forholdsvis lite og ukjent som automuseum lodder vekk en slik bil?

Den er da vert nåken mynter?

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ElCamino

Den eina av bilane(oransj med "Automuseum" på sida! var på Amcar treff her ej bor i år.

Ej kan berre seie

En vanvittig bil!

...Men litt rart at noke ej trur er forholdsvis lite og ukjent som automuseum lodder vekk en slik bil?

Den er da vert nåken mynter?

Det er den nok, men de drar inn 4 millioner i lodd salg også da !

Var skuffa over finish arbeidet på Fosnavågen 03. Hørt at den ble bedre utover sommeren.

Mange milloner som eier hele automuseum, driver med slanke piller eller noe slikt.

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne godt betalt noen kroner for et lodd på den bilen, men å pese rundt omkring å verve folk, gidder jeg ikke.

Når det gjelder formålet med klubben er jo det svært bra: å fremme utøvelsen av bilkunst (ombygging av biler).

Men det lukter litt mye kommers' og litt lite kunst av 820-nummer, pyramideformede vervekampanjer og relativt stor sjanse for at premien faktisk aldri blir trukket.

Den blir trukket når de oppnår 40.000 medlemmer i norden (eller 100.000 på verdensbasis). Dette er mye når vi vet at hotrod/custom kulturen er ganske liten.

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Er en bekjent av meg som jobbet hos Automuseum, og han har bygget en bil ja... Men det som var meningen var at det skulle bygges en ny bil til den som vant dette lotterigreiene... den som er bygd er visst mest en prototyp! Hvordan det ligger an med de planene nå vet jeg ikke, mulig det er prototyp'en som blir loddet ut...? Han som bygde den første er vertfall ikke interessert i å bygge flere for Automuseum:rolleyes:

98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider