Hot Rod Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 http://www.automuseum.no/ Har sett reklamebannere på nettet de siste dagene. Så mye har jeg skjønt at de vil ha meg til å bli medlem, samt at jeg kan vinne en feit hotrod hvis jeg verver noen andre og ringer de om dette på et 815-nummer. Bilmuseum for customs og hotrods er jo tøft det, men jeg skjønner ikke helt poenget med å være medlem av et museum??? Og denne gevinsten. Er den godkjent og norsk? Hvis ikke er det jo bare en samling feite deler skrudd sammen til en bil. For all del, kunne godt tatt imot det jeg, men da hadde jeg foretrukket å få de FØR de ble skrudd sammen til en bil! Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by Hot Rod http://www.automuseum.no/ Har sett reklamebannere på nettet de siste dagene. Så mye har jeg skjønt at de vil ha meg til å bli medlem, samt at jeg kan vinne en feit hotrod hvis jeg verver noen andre og ringer de om dette på et 815-nummer. Bilmuseum for customs og hotrods er jo tøft det, men jeg skjønner ikke helt poenget med å være medlem av et museum??? Og denne gevinsten. Er den godkjent og norsk? Hvis ikke er det jo bare en samling feite deler skrudd sammen til en bil. For all del, kunne godt tatt imot det jeg, men da hadde jeg foretrukket å få de FØR de ble skrudd sammen til en bil! Er et museum som bygger biler. Er vel ferdig godkjent den rodden, de er forhandlere for Wild Rods i Norge. Men når de får så mange medlemer de skal ha før de lodder vekk bilen så har de sopet sammen 4 milloner !!!! Den ene de har ferdig står vist til salgs for 350 laken..har jeg hørt.. Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Den eina av bilane(oransj med "Automuseum" på sida! var på Amcar treff her ej bor i år. Ej kan berre seie En vanvittig bil! ...Men litt rart at noke ej trur er forholdsvis lite og ukjent som automuseum lodder vekk en slik bil? Den er da vert nåken mynter? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by ElCamino Den eina av bilane(oransj med "Automuseum" på sida! var på Amcar treff her ej bor i år. Ej kan berre seie En vanvittig bil! ...Men litt rart at noke ej trur er forholdsvis lite og ukjent som automuseum lodder vekk en slik bil? Den er da vert nåken mynter? Det er den nok, men de drar inn 4 millioner i lodd salg også da ! Var skuffa over finish arbeidet på Fosnavågen 03. Hørt at den ble bedre utover sommeren. Mange milloner som eier hele automuseum, driver med slanke piller eller noe slikt. Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Desember 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Endel av amcar-gutta hadde kanskje hatt bedre av å vinne noen års forbruk av slankepiller enn en hotrod? :D Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rat Fink Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Hadde vært greit hvis det bare var å kjøpe et lodd...det gjør jeg gjerne...men gidder ikke sånne værve kampanjer der du må skaffe flere som kjøper lodd osv. Siter Erland Nordby, Hedemarken -66 Buick GS cab. under restaurering. -66 Cadillac Sedan de ville, klar for cruising. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Desember 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Kunne godt betalt noen kroner for et lodd på den bilen, men å pese rundt omkring å verve folk, gidder jeg ikke. Når det gjelder formålet med klubben er jo det svært bra: å fremme utøvelsen av bilkunst (ombygging av biler). Men det lukter litt mye kommers' og litt lite kunst av 820-nummer, pyramideformede vervekampanjer og relativt stor sjanse for at premien faktisk aldri blir trukket. Den blir trukket når de oppnår 40.000 medlemmer i norden (eller 100.000 på verdensbasis). Dette er mye når vi vet at hotrod/custom kulturen er ganske liten. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Litt gammel tråd dette nå...men... Hørte i dag at dette er nedlagt....men skal vistnok holde utloddingen av "Wild Rod" rodden. Ingen som jobber der lengre vistnok.... Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Februar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Hvem skal holde utloddingen hvis ingen jobber der? Fins egentlig denne bilen, eller ska den bygges etter at vinneren er kåret? Hvis den fins, er den godkjent? Gjelder fortsatt regelen om at 40.000 lodd må selges? Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Er en bekjent av meg som jobbet hos Automuseum, og han har bygget en bil ja... Men det som var meningen var at det skulle bygges en ny bil til den som vant dette lotterigreiene... den som er bygd er visst mest en prototyp! Hvordan det ligger an med de planene nå vet jeg ikke, mulig det er prototyp'en som blir loddet ut...? Han som bygde den første er vertfall ikke interessert i å bygge flere for Automuseum:rolleyes: Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Her er den til salgs for 1 mill. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Originally posted by ElCamino Her er den til salgs for 1 mill. 0-100 under 4 sek!?! Det er i beste fall en kraftig overdrivelse lol lol Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg