Johnny_8 Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Jeg har en raklelyd fra forstillinga(tror jeg) på høyre side, på A6en min. Lyden kommer bare når bilen triller/bremses på humpete vei, ved pådrag er det stille. Jeg har byttet de øvre lenkearmene på begge sider, og når bilen er oppjekket så kjenner jeg ingen slakk i de to nedre bærekulene. Kan det være støtdemperen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 sjekk balattakoblingen(hardyskive). symtomene peker mot den=) Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny_8 Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 På mellomakselen som går til bakhjulene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borseste Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 er jo ikke noe ukjent fenomen med raklelyd i forstilligen på dise bila. vil tro ndet er noen av bærearmen eller ledden. kjøpte selv et komplett sett og moterte på min var vel 3000 kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg