Gå til innhold

Erfaringer med StreetDesign.no

Ranger emnet

Exerqtor

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har handla eller vært i kontakt med StreetDesign.no før?

Fant noen sportsstoler hos dem for 3 uker siden som jeg kunne tenkt meg.. Også sendte jeg mail ang hvilke mål osv det var på dem.. Fikk ikke noe svar før idag. Å det her er det dem svarte:

Raggar.Lars@Gmail.com,

Denne meldingen gjelder din henvendelse #PUQ-969389.

Subject: Henvendelse: Produktspørsmål

Vi har dessverre ikke klart å behandle din henvendelse innenfor rimelig tid.

Grunnen til dette kan være at vi i perioder ikke klarer å ta unna alle eposthenvendelser, men det kan også være fordi din henvendelse var for mangelfull til å besvares. Hvis du fortsatt er interessert i respons fra vår side anbefaler vi at du enten sender en ny mail, eller helst at du ringer oss på 63 84 69 00 eller 45 29 99 95 innenfor våre åpningstider som du finner ved å gå inn under kontakt på websiden.

Husk å ha evt. ordrenummer klart før du ringer.

Vi beklager det inntrufne og håper på forståelse.

---

We were unfortunately unable to respond to your inquiry within reasonable time.

The reason for this may be because we are unable to manage the masses of inquiries or because your inquiry was insufficient. We recommend that you either send us another email og give us a call.

We are sorry for the inconvenience.

StreetDesign.no

Hva i helsikke er det her for noe kundeservice? Spør dere meg så ser det her ut som noe copy paste dem har liggende som dem skriver i svar på mailer dem ikke klarer eller gidder å svare på..

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørte hvilken produsent det var på stolene, også om di hadde noen andre bilder av dem enn dem som lå på nettsia demns. Siden dem er så små at enn pokker ta ikke ser noe som helst på dem omtrent.. Også åssen innfestninger det er på stolen.

Her ser dere stolen det er snakk om så skjønner dere hvorfor jeg ville ha den informasjonen.

http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=19575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørte hvilken produsent det var på stolene, også om di hadde noen andre bilder av dem enn dem som lå på nettsia demns. Siden dem er så små at enn pokker ta ikke ser noe som helst på dem omtrent.. Også åssen innfestninger det er på stolen.

Her ser dere stolen det er snakk om så skjønner dere hvorfor jeg ville ha den informasjonen.

http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=19575

Den burde de da ha klart å svare på ganske kjapt! Synes jeg var dårlig. Men har også hørt mye bra om streetdesign. Men det er vel som de som med alle andre firmaer, noe bra noe dårlig..

Signatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja klart at alle har forskjellige preferanser til alle bedrifter.. Men jeg ble ikke mye overraska over at di kom med et sånn svar med tanke på at det står følgende på kontakt siden dems: NB!

Vi mottar nærmere 200 mail om dagen, og derfor vil behandlingstiden dessverre være ukjent. Vi anbefaler at dere tar en telefon til oss!

At dem er så pokkers store kan jeg aldri verden tenke meg.. Korriger meg gjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, hvor lenge siden er det her a? Kan virke som det er noen yngre folk som starta en bedrift som hobby eller hva enn skal kalle det også driver den på fritiden... Har vært borti et par av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig posetiv erfaring med di.. Ringte og bestilte pollyforinger til berearmene framme.. Men fikk jo feil første gangen :( Men det kan skje.. Så jeg tingte di opp igjenn.. Og fikk sendt di i retur.. Og no har jeg fått nye uten problemer :) Enste hva jeg måtte betale retur frakten da :/

Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her..

Proskjektsiden og oversikt over bilene..

http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig posetiv erfaring med di.. Ringte og bestilte pollyforinger til berearmene framme.. Men fikk jo feil første gangen :( Men det kan skje.. Så jeg tingte di opp igjenn.. Og fikk sendt di i retur.. Og no har jeg fått nye uten problemer :) Enste hva jeg måtte betale retur frakten da :/

Hmm ok.. Jeg blir iallfall litt skeptiske til så små firmaer som ikke klarer å svare ganske så relevante spørsmål fra kunder.. Hadde dem svart meg å måla hadde passa så hadde jeg kjøpt stolene for lenge siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider