tommynes Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Jeg vil gjerne ha fire høyttalere til bilen min men har problemer med å finne plass til de to siste. Jeg har ikke noe plass i dører og hattehylla vil jeg unngå...det er nødløsning. På dashboardet kan jeg sette dome- høyttalere finnes det bare som diskant? Har et par 6x9 jeg kan sette in kan evt. kjøpe noen nye der stikkordet er billig,trenger ikke konsertsal-lyd. Jeg kjører Toyota Carina 2 Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 hva er grunnen til at du vil putte inn så mange høytalere? Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommynes Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Fire er da ikke mange. Vil ha lyd fra flere steder enn 2 og jeg kan bruke fire på cd-spilleren. Alternativet er å kjøpe nye foran Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikky Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Et bra komponentsett foran i original plassering er vel et godt alternativ ? :) 6x9 i hatthylle mener jeg er bortkastet, men. Siter - Mazda 323F '96 JDM - Mercedes 250CE '71 - Zuki trailbil '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 de originale høyttalerne kan du kaste så langt du klarer. Ikke noe å samle på. Så kjøper du et bra komponentsett og setter på original plassering, med diskantene oppå dashbordet eller i a-stolpen Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommynes Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Har en pioneer deh-2000 mp og riesen 12o w høyttalere i orginal plasseringa. Tenkte på diskant med 120 eller 150 W. Er det noe vits å ha dyrere frontsett siden jeg bare 50x 4 W innebygd på forsterker på spilleren? Jeg vil ikke kjøpe ekstern forsterker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg