Buøyvolvo Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Hei,, lurrer litt på justering av forgasern min om det er noen form for grunn innstiling,, for og få start. Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 gamle min som ikke starter? :O Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 http://www.hejbilist.nu/ Sjekk forgassare-laga, mye bra tips. he he Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Mener å huske at du skal skru justeringskruen under helt inn, og så to runder ut. Mulig dette var for Pierburg da... Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buøyvolvo Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 gamle min som ikke starter? :O Hehe.. har vært litt plag jah.. 2 av 4 sylindere hadde kompresjonsvikt, tror det hva topp pakningen.. men ny motor nå.. som trenger justering.. :) Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 http://www.hejbilist.nu/ Sjekk forgassare-laga, mye bra tips. he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Hehe.. har vært litt plag jah.. 2 av 4 sylindere hadde kompresjonsvikt, tror det hva topp pakningen.. men ny motor nå.. som trenger justering.. :) å.. hvilken motor da? :) Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buøyvolvo Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 b230at.. Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg