bolle100 Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Hei, eg har blitt på påkjørt bakfra, og fått hele rompa inntrykt på min 92 mod vr6. Så har eg fått tilbud fra forsikringselskapet på å få igjen 35000kr å da tar di bilen. Eller 29000 å da får eg beholde bilen. Kjøpte den får 45000 i mars i år, og det har blitt en del feil på den etter det, begge ruter på venstre sida går verken opp eller ned pga vaier og elmotor, registerstrammere/kjede skulle vert skiftet, dempere bak er gåen og litt andre småfeil. Så eg lurte på vilket tilbud som er mest lønnsomt å velge. Den har gått 190000km og har veldig lite rust. Di ville helst ikkje begynne å fikse på bilen får det var vist veldig vanskelig å få det skikkelig igjen, å det blei veldig dyrt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Ikke godta det første tilbudet. Legg vekt på at du kjøpte den for 45t Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bolle100 Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 ja det var det eg tenkte, får eg kan jo forlange at den skal fikses igjen, å det blir jo igjen masse dyrere for dem igjen, å di sa at di hadde veldig lite lyst å sette den i stand igjen. Men han sa di hadde funne en del feil når di gikk over bilen, så han synes ikkje den var vert mer en 35000. men eg har ikkje peiling på ka eg har krav på og ikkje :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Du trenger ikke å godta det første tilbudet, dem prøver bare å komme billigst unna. Legg frem papirer hvis du har gjort noe for å bedre standen og høyne verdien på bilen din. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Du har krav på en tilsvarende bil, eller kontantoppgjør i forhold til verdi på bilen. Spiller ingen rolle hva du har betalt for bilen, så lenge du ikke har ekstra forsikring for "spesielt påkosta bil" Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Du skal ha igjen penger til å kjøpe deg en tilsvarende bil i tilsvarende stand. Koster det 45tusen skal du ha igjen (minst) 45tusen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bolle100 Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Har en del papirer på ting som er gjort med bilen, men det var før eg kjøpte den da, har det noe å si? Så eg kan få igjen 45000 kr siden det var det eg ga for den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Godta uansett ikke første tilbud Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg