rtbuggie Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Hey! for en liten stund siden mista jeg det venstre bakhjulet i 90, og snurret litt nedover veien osv. når dette skjedde så tok det "skjoldet" bak skiva og bøyde seg og røyk bremseslangen. nå har jeg byttet den og lufta rund baut, men jeg må fortsatt trykke 2-3ganger før jeg får noe trykk i bremsesystemet. noen som aner hva det kan være som gjør dette? er ingen lekkasjer noe sted som jeg kan se. -Rtbuggie Siter her var det en gang noen vise ord, og et par prosjekter SIGNATURREGLER: http://www.bilforumet.no/faq GRATULERER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy-R Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Du har nok fortsatt luft i systemet ditt. Har ikke en dårlig bremseslange som utvider seg da? Siter www.turbo.as Flest aktive brukere noensinne var 1, 01.01.70 klokka 01:00. HAHA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Når all bremsevæska var borte fra beholderen, noe den sikkert var da slangen røk, og du skulle lufte igjen, pumpa du på bremsepedalen såpass langt ned, at den gikk i gulvet? Isåfall, har du nok tatt knekken på hovedsylinderen, da den blir ødelagt under lufting dersom man tråkker den helt i bunn de første 3-4-5 pumpene.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rtbuggie Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 okay, er ikke sikker på om jan som satt og tråkka når jeg lufta slapp opp pedalen, så jeg prøver det først, eller så får jeg prøve å bytta hovedsylinderen hvis det ikke funker. danke danke for svar! -Rtbuggie Siter her var det en gang noen vise ord, og et par prosjekter SIGNATURREGLER: http://www.bilforumet.no/faq GRATULERER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarface82 Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Takk, samme problem her også, men ble klokere nå tror jeg, bortsett fra att det aldri har vært noen lekkasjer hos meg da. Får prøve å bytte å se.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 har du lastventil på bakakselen? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B234FT Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 Volvo har ikke lastavhengig bremseventil. Siter 1996 945 B234FT 1972 P1800E B20F 1990 780 B204GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sideburn Satan Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 løys røret på sylinderen. og luft litt ut der. har hatt samme problem sjøl Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rtbuggie Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 har ordnet det, var fortsatt luft noen steder, jeg lufta bare ut hvor enn jeg kunne tenke meg, og kjørte gjennom 1-1,5 liter bremsevæske. men nå funker det bra, takker for svar;) -Rtbuggie Siter her var det en gang noen vise ord, og et par prosjekter SIGNATURREGLER: http://www.bilforumet.no/faq GRATULERER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg