Tor Andre Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 jeg har montert dump.. men trenger dumplokk.. hvor kjøper jeg dette? (pris). kan jeg evt. lage ett selv? hvordan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugesten Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 pedersen racing. du finner link lengere ned på forumet. jeg har ikke tatt av org dumpen jeg merket ikke noe forskjell på effekten?!?!! Siter Volvo V70 "R" 2,5 Turbo. 00mod http://www.bilforumet.no/x70/200828-v70-tips-forbedringer.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Jeg laget en selv av en 4mm aluplate, brukte bare den orginale som mal og saget ut med stikksag. Brukte pakningsmasse rundt kanten når jeg monterte den. Fungerte meget bra til meg ihvertfall. Ble ihvertfall lyd ifra Turbo XS sin RFL! Men sånn funksjonsmessig tror jeg den orginale eller en resirk er best iom at den åpne slipper ut oppmålt luft som ikke er fullt så bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg