Gå til innhold

Ny, stolt og glad TT-eier

Ranger emnet

Auto-Union^A6^

Anbefalte innlegg

Fy faen Nolimit du kan det der med å holde bilene clean å pene!:)

woobs.

Gratulerer med ny TT btw, så bra ut denne gitt, men bedre skal den vel bli ser jeg;)

Keep it clean, thats the deal:)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sagt det før men sier det igjen!

Grattis med deilig dame da storebror <3

gleder meg til du kommer så vi kan cruise rundt i sommervarmen med vinduene nede og deilig sommerbris i håret =)

jeg har allerede en veninne som skal ta bilder av bilene våre ;) til sommeren ;)

kjør forsiktig og behold lappen så planen ikke går i dass

Pease out din billige sauepasser

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.bsbildeler.no

http://www.czt.no

http://www.autospar.no

http://www.quattroco.no

http://www.norskbildelesenter.no

Kan utelukke NBS da de har tyveripriser..

Quattroco er absolutt til å anbefale, god service, rask levtid etc!

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sagt det før men sier det igjen!

Grattis med deilig dame da storebror <3

gleder meg til du kommer så vi kan cruise rundt i sommervarmen med vinduene nede og deilig sommerbris i håret =)

jeg har allerede en veninne som skal ta bilder av bilene våre ;) til sommeren ;)

kjør forsiktig og behold lappen så planen ikke går i dass

Pease out din billige sauepasser

tack tack bror. håper sommeren blir livsopplevelse. prøver å holde foten borte fra gassen, trodde ikke det skulle være såå vanskelig:checkflag: gleder meg til din G2 kommer ut av garasjen og ut på gaten, da skal vi ha det litt gøy hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Tenkte jeg kunne legge ut mer nøyaktige planer her.

skal gjøre en del ting med min TT, ikke for mye men nok til å gjøre den spesiell. har allerede samlet opp masse informasjon, vært i kontakt med forskjellige forhandlere og vært innom mange mange nettsteder....så nå er det endelig bestemt, dette skjer:

Senke 40mm foran og bak

Chip fra ES-tuning

Forge resirkventil

k&N konfilter med varmeskjold

S-line spoilersats

Takspoiler

Eksosanlegg fra Simons med to rør

Eksosskjerm med uttak for to rør

18" felger med dekk og lav innpress

(Angeleyes)? ikke sikker på dette enda

Sote ruter (ikke mye)

VACN skiltplater og klistremerker =) + evt noen diverse sponsorer, ikke for mye

Nye gulvmatter (finnes litt forskjellige, får se hva det blir til)

+ diverse småting som blue-ice lyspærer o.l.

Oppdateringer og bilder kommer etterhvert som deler kommer og blir innstallert, så her er det bare til å legge inn kommentarer og meninger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var litt sen med oppdateringer men jeg har nå chippet den hos EStuning og handlet inn bremseklosser. dette er allerede montert på bilen. i går bestilte jeg eksosanlegg fra ttshop, gikk for milltek:D i tilleg kjøpte jeg rear valance, altså utgang for to eksosrør bak, siden jeg har utgang for ett nå. bakrutesenker har jeg også kjøpt. bilder og oppdateringer kommer etterhvert

hos estuning fikk jeg chip, luftfilter fra BSR og resirkventil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye betalte du for chip og filter?

Hvor får man kjøpt sånt kitt med varmeskjold?

for alt betalte jeg 8200, da fikk jeg chip med + 45hk/75Nm, lutfilter fra BSR med varmeskjold og forge resirkventil uten dump, det var den beste prisen jeg fant. de kjøpte alt for meg da det faktisk ble billigst å kjøpe via dem:) det var resirventilen som kostet mye, chip fikk jeg for 4990,-, så det er en vurderingssak hva du vil ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for alt betalte jeg 8200, da fikk jeg chip med + 45hk/75Nm, lutfilter fra BSR med varmeskjold og forge resirkventil uten dump, det var den beste prisen jeg fant. de kjøpte alt for meg da det faktisk ble billigst å kjøpe via dem:) det var resirventilen som kostet mye, chip fikk jeg for 4990,-, så det er en vurderingssak hva du vil ha

Ja, det var litt billigere enn ts tuning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider