xZoPpY Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Ja, skal søke læretid som bilmekaniker lette kjøretøy rett over nyttår.. Har tenkt litt på hvordan det ville være å ta læretiden samtidig med førstegangstjenesten i forsvaret.. Noen formeninger? Hører gjerne fra noen andre som har gått akkurat dette i militæret.. Takker for svar på forhånd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Desember 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 Hvis ikke jeg tar feil gjør man det slik at man tar førstegangstjenesten i 6 mnd før man går over på læretiden. Er i allefall slilk det var for meg hvis jeg ville bli flymekaniker-lærling i forsvaret. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Desember 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 Hva om man da er dimma fra førstegangstjenesten.. Kan man da ta læretida i armyen? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 Kjør på! Jeg gikk som lærling i forsvaret, egentlig jævla digg! :) Første året som lærling blir samtidig med førstegangstjenesten, men samme betaling som menige har, andre året går du på lærlinglønn og sansynligvis får egen befalsleilighet ( hadde jeg i allefall ), bodde på kaserna første året. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Jeg har også mange erfaringer fra læretiden i forsvaret. Innen IKT-driftsfag for min del, men også generelt om opplegget for lærlingene. Bare å spørre om det er noe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg