MercFreak Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 no bilder av kadetten min.. kjøpte den på torsdag forrige uke.. da var den svart: etter helga så den ut som dette: så nå trenger jeg 4 hella rally 1000 lykter av den gamle modelen uten klart glass om noen har det.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidlund Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Dritfett! der har du skikkelig bygderallyedition:D Kadett c er best! Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Desember 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 og forøvrig så er den også til salgs, gi bud Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Originally posted by vidlund Dritfett! der har du skikkelig bygderallyedition:D Kadett c er best! what?? ikke bare i Hamar vi sier bygderælliedition?? hehe Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 dette er go bil god jul og godt nyttår , over og ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Desember 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 samma til deg :-) Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 "go bilen" min har nå fått en bulk eller to.. he, etter en krasj :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg