Gå til innhold

Nye Xenonlys

Ranger emnet

Dirty

Anbefalte innlegg

heisann.

monterte xenon lysa i nær og fjærnlysa nå. alt er koblet riktig, men når jeg skrudde på tenninga sto fjærnlys "lyset" i instrumentet og (blinket) lyste konstant. og ble litt tull når jeg blinket med fjærnlysa hendte det at nærlysa slokka. og motsatt.

noen vært borti det før????

tommy

Trøtt og full, men prøver..

Hvordan kobla du det opp? Brukte du de orginale ledningene på plusspolen og en 1.5 mm (litt usikker på dimmen på den tynneste heh..) på minus? Kan lønne seg å dra pluss rett fra batteriet og en større minus ledning.

Prøvd å lese ut feilkoder med vagcom?

Høres jo litt ut som at det ikke får nok strøm dette anlegget ditt..

www.bilforumet.no/faq

Reinoud sier:

tits are good

Reinoud sier:

white RS6 too

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt og full, men prøver..

Hvordan kobla du det opp? Brukte du de orginale ledningene på plusspolen og en 1.5 mm (litt usikker på dimmen på den tynneste heh..) på minus? Kan lønne seg å dra pluss rett fra batteriet og en større minus ledning.

Prøvd å lese ut feilkoder med vagcom?

Høres jo litt ut som at det ikke får nok strøm dette anlegget ditt..

koblet det etter "boka" men har bestilt meg en motstandsledning ting som "lurer systemet slik at den trur den får nok strøm og feilkodene forsvinner.

wirefix het det bestilte fra dybvik trading.

2000 VW Golf IV GTi

x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518

x-golf4

x-golf2

x-nissan kingcab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koblet det etter "boka" men har bestilt meg en motstandsledning ting som "lurer systemet slik at den trur den får nok strøm og feilkodene forsvinner.

wirefix het det bestilte fra dybvik trading.

Syns dette høres merkelig ut, hvor tjukk er minuskabelen til fjernlysa? Står stille hva som er H1 og H7 her nå.. Kobla på nærlysa mine selv med de samme pærene som du har og har ikke noe problem, whatsoever. Er det 4300k du har? Prøvd å koble fra det ene kitet og sett om det hjelper? Høres dust ut, men er egentlig det eneste jeg kommer på i farta..

www.bilforumet.no/faq

Reinoud sier:

tits are good

Reinoud sier:

white RS6 too

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han trenger motstander da autocheck/can bus tror at det ikke eksisterer lys der. Da Xenon trekker mindre strøm enn vanlige hallogenpærer. Dette har litt og si med hvilken års modell bil er osv. Da "gamle" biler ikke har autocheck blir det ikke problem med blinking i lys og lysende varsel lampe. SIMPLE!

er en sein 1999 modell gti.

noen som har en link slik at jeg får bestilt riktig?

takker for alle svar:)

2000 VW Golf IV GTi

x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518

x-golf4

x-golf2

x-nissan kingcab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...