Gå til innhold

Ingen på vestlandet som kan lyd, og kan gi anlegget mitt ein diagnose?

Ranger emnet

thamule

Anbefalte innlegg

Kassen var tidlegare tett, men eg følte "suget" etter litt meir trøkk bassen. Det blei derfor laga portar i kassen og eg fekk akkurat det. Litt meir trøkk.

Skal sjå på muligheiten til å oppgradere batteri då det er eit billig syrebatteri frå Biltema som er nokre år gammalt. Har høyrt frå ein kompis at AGM er vegen å gå viss eg skal kun ha eitt batteri framme. Dette er vel minst på høgde med eit gelebatteri?

Skal også legge opp større strømkabel viss eg velger å oppgradere batteri framme i staden for bak. Trur 16 er litt lite ja. Kanskje berre legge opp 50 når eg først er i gang.

Det er vanskelig å justere lyden synst eg. Spesielt sidan basskassen må flyttast for å komme til forsterkarar. Blir tungvint å springe fram og tilbake for å justere. Det hadde gjort seg med fjernjustering av PG'en, men fjernkontrollar fulgte ikkje med då eg kjøpte den, sjølv om eg ser at den har slike inngangar. Men det er nok berre å prøve å feile litt, går seg nok til etter kvart.

96 Volvo 855 2,5 10V

Stylet med hällsjö og erebuni(blå og lilla)

Sinfoni 45.2X & Phoenix Gold ZX350

Seas Lotus Performance(6,5")& 2 stk Morel Elate 10"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hei.

Justerte litt på anlegget mitt i dag og skrudde delefrekvensen opp en del og gjekk fram og høyrde korleis det vart. Bak med kassen høyrdest det ikkje så pent ut, men framme i kjøreposisjon blei det jævlig bra. SKikkelig trøkk og mykje meir av det øvre basskiktet kjem fram. So såg eg kor høgt eg hadde delt den, ut i frå eit ark som viser delefrekvensen i forhold til posisjonen til skruen på delefilteret.

Eg hadde delt på tett opp under 200Hz!!! Dette er då jævlig høgt? Og sensen/gainen på forsterkaren står så høgt at det susar litt i bakgrunnen når eg ikkje spelar musikk fordi forsterkaren forsterkar litt støy. Helt javn susing, som frå ein radio som ikkje har funne kanal. Men denne støyen er kun høyrbar bak med suben. Eg synst det er rart at eg må så høgt opp på delefrekvens og på sense for å få skikkelig trøkk. Kanskje eg må ha meg ein større amp.

96 Volvo 855 2,5 10V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror det er noe galt med ampen -spurte om det før men da sa du at den fungerte "bra" liksom. Mer effekt hjelper ikke nødvendigvis da den ampen skal være bra nok egentlig -heller bedre å finne årsaken til feilen... om gain står på maxs vil det self susse noe men ikke så mye som høyt hvit støy fra radion ??

Husk forresten at om du skal bruke mer effekt på de elementene så må du sørge for å fjerne/dempe frekvenser under avstemings frekvens til porten, ellers skal veldig lite til før elementene tar skadde og det gjelder alle bassrefleks kasser ;)

Dette er skala for freq justering:

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er godt mulig den ikkje er heilt i orden. Eg kan ta eit bilde av innstillingane slik dei er no og so kan du kanskje kommentere dei.

Det er forresten det bildet der eg har brukt då eg sjekka kor høgt eg hadde delt bassen.

96 Volvo 855 2,5 10V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vore og justert litt og lytta igjen. No har eg faktisk delefilteret ca der som det er på bildet du posta matador. Kansje litt under så eg er vel i underkant av 100 Hz ein plass.

Når delefilteret står så lavt måtte eg opp med gainen til ca ein millimeter frå 0,2. Då har eg eit ganske bra volum frå bassane mine. Eg synst fortsatt det er temmelig høg gain, men det spelar egentlig temmelig greit både på lavt og høgt volum. Har eg "snakkevolum" i bilen blir ikkje bassen høyrbar, men det kjem vel av at den står helt i bagasjerommet. Så slik må det vel berre vere.

Men no når eg har fått opp sensen på bassen såpass og samtidig skrudd ned delefrekvensen så synst eg det blir litt lite midbass i forhold til bass. Med andre ord manglar eg no bass frå den andre forsterkaren og då kan eg ikkje forstå anna enn at det må vere noko anna gale ein plass. Noko vi overser. Kan det vere signalkabelen som ikkje slepp bassen gjennom eller noko?

Er og selvfølgelig mulig at alt er som det skal med frontsettet, kabel og spelar og at det er pg som ikkje er heilt i orden slik du seier, men eg har ikkje peiling på slikt og veit ikkje heilt korleis eg skal få finne ut av det. Og ut i frå responsen på kor mange på vestlandet som er behjelpelige med å lytte reknar eg ikkje med det er fleire som har peil på forsterkarar som er interesserte å hjelpe til, og då blir det litt vanskelig for meg å finne ut om den er i orden eller ikkje.

96 Volvo 855 2,5 10V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, høres ut som du har veldig dårlig respons på mellombassen... derfor må du dele så høyt i subben.

Seas skal være gode nok til å kunne prestere noenlunde bra mellombass -så sant du har montert den riktig... :)

mellombassen på 6,25" må være montert solid og TETT mellom forsiden og baksiden, om ikke så får du såkalt akustik kortslutning som eliminerer de laveste frekvenser -ellers må du også passe på hvilken nedre delefrekvens Sinfoni forsterkeren er justert til... om den står på feks 200-300Hz så vil det bli ikke noe mellombass eller bass på den 6,25"... ;)

merkelig at ingen kan hjelpe deg i nærheten, mange entusiaster for de kantene der og :)

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seasen er ikkje delt av. Den spelar så langt ned den klarer. Kan hende eg må sjå på monteringa av mellombassane mine og prøve å bygge meg ein slags kasse eller noko. No er dei montert i ei sponplate som er limt fast i dørtrekket som igjen er skrudd fast i døra.

Skal sjå litt på det etter kvart, takk for tipset.

Men det med sensen på pg'en. Er det normalt å måtte så høgt opp med den? Altså ein millimeter eller 2 frå 0,2V?

96 Volvo 855 2,5 10V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg bur vel for langt vekke for å ta ein kikk på anlegget ditt.

6,5" elementa dine trenger ei skikkelig kasse for å gi litt trøkk. Det virker som om du har litt peiling, so eg rekner ikkje med at du har bytt om pluss og minus på eine 6,5".

Du kan koble vekk basselementa for å optimalisera lyden framme. Har du justering av diskanten på delefilteret? Og du kan ha på delefilter til høgtalerene framme. Du kan dele på ca 80hz.

So er det berre å putte i ein original cd som du kjenner godt til. Juster diskanten på delefilteret viss det er nødvendigt. So er det å justere innstillingene på spiller for å få den lyden du er ute etter.

So kobler du inn subben og justerer den etter behov

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det spørs om eg må jobbe med installasjonen av 6,5"

Eg har justering av delefilteret ja. +3, 0 og -3 trur eg.

Eg har og kontrollert fasen.(Har testa å bytte om + og - på eine, men det vart i alle fall ikkje betre.) Den skal vere korrekt.

Delefilter kan eg koble på, men det gir vel i alle fall ikkje meir bass frå elementa?

96 Volvo 855 2,5 10V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det, men på normalt volumnivå ser eg ingen grunn til at mellomtonane og spelar bass? Får jo kanskje fram litt meir detljar på lavt volum når lyden frå suben ikkje er høyrbar.

96 Volvo 855 2,5 10V

Lenke til kommentar
Del på andre sider