Selleri Skrevet Desember 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 Vurderer å gå over grombilen nå. Tenkte jeg skulle få tak i en pen vinge, noe rundt Viggen-style kanskje? Noen som vet hvor en slik selges? Hva øker morofaktoren på slike biler egentlig? Noe som ikke koster skjorta helst XD . Noen som har noen pene felger til salgs også kanskje? Alle tips mottas med takk ! EDIT: Det er snakk om en Saab 9-3 2,0 -99 modell. Siter O:99 Saab 9-3 X: Ukjent antall båter, mopeder og annet dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Desember 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 Vurderer å gå over grombilen nå. Tenkte jeg skulle få tak i en pen vinge, noe rundt Viggen-style kanskje? Noen som vet hvor en slik selges? Hva øker morofaktoren på slike biler egentlig? Noe som ikke koster skjorta helst XD . Noen som har noen pene felger til salgs også kanskje? Alle tips mottas med takk ! EDIT: Det er snakk om en Saab 9-3 2,0 -99 modell. Viggen styling er pen. drit i den plankestylingen fra realcar f.eks. kanskje greit å si hvordan motor du har før du spør om trimming? er det coupe eller 5 dørs? kanskje bbs motorsport felger hadde vært noe? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selleri Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 Det er 5 dørs, 2,0 liter på 130 hester eller noe sånt. Siter O:99 Saab 9-3 X: Ukjent antall båter, mopeder og annet dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selleri Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 På leting etter felger, si ifra om du har noen pene felger liggende. Redd for at det blir en plankespoiler fra realcar, ung og dum som jeg er, syntes jeg den så pen ut på bilen. Skal ha bilen på bukk en dag, og se hva jeg skal gjøre, fant en 350 Chevy V8 i skjulet, med girkasse fra en Corvette, har lyst, men det blir vel på en eller annen sladdeøse. Siter O:99 Saab 9-3 X: Ukjent antall båter, mopeder og annet dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saabkurt Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 dødelig fet, skal du trimme den noe? har litt planer om å refurbishe min saab også, noen tips hva jeg kan gjøre? kjøpte just omtrent samme bil som du vil jeg tro, type 2.0 uten turbo xD har du forresten nummeret til han poleringsmannen du pratet om i den andre posten din? ble din bil bra hos ham? Siter Saab-en undervurdert superbil? Bare digger min kjære<3 Noen som vet om noen fet saab-styling, type viggen, til salgs, noen? xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selleri Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Etter å ha lett høyt og lavt etter trimming, ser det ut som at det billigste og letteste er å bytte motor. Veldig kjedelig løsning, men mest økonomisk. Polerte bilen min selv i denne omgang, syntes det er fælt å bruke så mye penger på en polering vinterstid. Han gikk over Golfen for en stund siden, og det ble VELDIG bra, sender nummeret på PM. Siter O:99 Saab 9-3 X: Ukjent antall båter, mopeder og annet dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saabkurt Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 ok er det ikke samme motor som 2.0Turbo da? kan vi ikke bare hive i turbo? fått gjort noe spennende med bilen i det siste da? og har du gjort noe med v8'eren? Siter Saab-en undervurdert superbil? Bare digger min kjære<3 Noen som vet om noen fet saab-styling, type viggen, til salgs, noen? xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selleri Skrevet Desember 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 Nei, det tror jeg ikke det er, 2,oT er sterkere bygget, en vanlig 2,0 vil ikke tåle en turbo tror jeg, dessuten må man ut med 10-12-000 for en turbo. V8 prosjekt får bli i en annen bil, det tar for lang tid når Saaben er bruksbil, dessuten mangler jeg topper og 3 stempler, orker ikke å styre med det. Siter O:99 Saab 9-3 X: Ukjent antall båter, mopeder og annet dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab96 Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Ja det er forskjell på både blokk og stempler på turob og sugemotor, også er det helt forskjellig lednignsnett ;) Siter '75 Saab 96 v4 Rallybil '80 Saab 96 V4 Jubileum '88 Saab 900 Aero '90 Saab 900 Aero '96 Saab 9000 Aero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saabkurt Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 Nei, det tror jeg ikke det er, 2,oT er sterkere bygget, en vanlig 2,0 vil ikke tåle en turbo tror jeg, dessuten må man ut med 10-12-000 for en turbo. V8 prosjekt får bli i en annen bil, det tar for lang tid når Saaben er bruksbil, dessuten mangler jeg topper og 3 stempler, orker ikke å styre med det. Noe sjangs for at jeg kan kjøpe v8'eren av deg da? betaler godt:) bare si hva du vil ha sånn ca:) Siter Saab-en undervurdert superbil? Bare digger min kjære<3 Noen som vet om noen fet saab-styling, type viggen, til salgs, noen? xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg