Cathan Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Jippi, men det blir en tung dag på jobben i morgen hvis det blir liggende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 hvor er det snø, har ikke sett noe eg Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 snør på askøy og... jippi *ut å håndbrekksladde med sommerdekk pp:D* Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Desember 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Loddefjord, åsane og oppover mot os i følge de jeg har snakket med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Er hvitt i fylligsdalen nå og audien har fått kjørt seg :D :D :D :D Morro med quattro ja. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 **ser ut vinduet** vhi snø ute mann, dritt stilig. bra at eg har så gode vinter dekk da.... fåkkings nokian hakke pekkalikka shit Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neon Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 sandsli og snør det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Hehe i Ålesund og, men skal hjem til knarvik i helga.... Lenge leve håndbrekka for oss som har feil hjuls trekk :rolleyes: Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikk Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Fett dette, med retthjulstrekk! samtlige park.plasser er utprøvd..:) noen som vet om noen lange store parkeingsplasser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 håhå, jeg sier ikke plassene mine. De er hemmeligstemplet, ellers er det bare purk der med en gang... men faen.. jeg har hatt det gøy.. brukte en halv tank på to timer med starionen, pluss masse gøy med en sierra.. fy faen så gøy sierra er, de går jo sidelengs flere hundre meter:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Oy oy oy så det frister å putte motoren i supraen og ut å sladde litt. Vet enda ikke om eg får sove.:D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Brukte opp al snøen i loddefjord jeg i går :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Originally posted by gtpassat Er hvitt i fylligsdalen nå og audien har fått kjørt seg :D :D :D :D Morro med quattro ja. hvor i dalen bor du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Var ferdig på jobb 20, så var det gjennom dalen.... Tror jeg lå på grensen til grøftekanten i alle svinger og rundkjøringer....Fyttikatta så fett det er med retthjulstrekk. Så ikke polti en gang, så lappen har jeg enda! Til alle der ute i bergen som hater snø.... Lær dere å kjør bil! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Jeg hater snø fordi jeg drakk meg drita i går og da jeg skulle gå hjem, så sklei jeg på snøen og falt og slo huet mitt i bakken! Nå har jeg kul i pannen! Drittsnø! :mad: :D Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg