Gå til innhold

Angel Eyes Astra G, erfaringer?

Ranger emnet

c20let2k

Anbefalte innlegg

Vil ha bedre lys og orginale lyktene på astra'n min er reflektorlykter, og siden jeg har tenkt og xenonkonvertere så vil jeg ha linselys på nærlys for og ikke blende alle og enhver..

Så tenkte og gå for Angel Eyes fra FK eller lignende kvalitet typen Sort på min gullfarga bertone.

Noen som har erfaring med hvordan dette er på disse bilene?

Er det vanlig 'halogenlys' i angel eyes ringene eller er det 'led-farget'?

Mulig jeg bare koblet ut angel eyes ringene, er mer lys jeg er i hovedsak ute etter.. :)

Hvordan vil lyset bli med xenon på lang og nærlys med disse lyktene kontra orginale lykter?

Vet jo nærlyset blir mye bedre, men langlyset i ettermarkedslykter?

Om noen har angel eyes lykter på sin Astra G så legg gjerne inn bilder :)

Takker for innspill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke slike lykter selv, men har forhørt meg om det samme da jeg var medlem i OMC tidligere. Der gikk i hvertfall erfaringene på at langlyset var dårligere enn originalt. Dette gjaldt da lykter med doble angeleyesringer. Du får jo også kjøpt lykter som er like de originale xenonlyktene, med (xenon)linser i nærlys og reflektor i fjernlys, knallfine. I UK kalles de sharkeyes. Jeg hadde kontakt med en fyr her i landet som selger disse, tatt inn fra Tyskland, skal se om jeg kan få rotet frem nr eller nettsiden hans, prisen er ca 2-2.5k for settet.

Mvh A.K

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant, jeg fant =) Ring RHM på 45495959, var i hvertfall det nummeret han opererte fra tidligere. Lykke til, håper du finner det du leter etter. Husker dessverre ikke hva nettsiden var, men jeg vet at han holder til i Egersund-området. Han overtok firmaet til en kar som er medlem i OMC.

Mvh A.K

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Har noen på blomdal tror jeg hvis jeg ikke husker feil, fikk hvertfall tak i til omegaen der. Var vel sonar eller noe sånt ? (merke) men veldig bra lys i dem var både dobble angel eyes ringer og noen diode pærer imellom dem men tror det kan være lurt å drite i å koble opp diode pærene for følte dem var LITT vel sterke... folk blinker inni mellom som om jeg skulle hatt langlysa på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...