Papi. Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Kan nokon lage ein liste med ordforklaringar som har med kompositt å gjer? Blir rett og slett litt forvirra av alt...:) *mod-edit* eng - nor - forklaring: carbon fibre - karbon fiber cure / curing - herding - herding av resinen (polyester, epoxy.) epoxy fibreglass - glassfiber - strie, finnes også som vevd matte gelcoat polyester resin wax - voks - poleringsvoks til å gjøre støpeformer glatte Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technobreath Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 lurer på da? Siter Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil Toyota Carina 2 1986 - Solgt Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Jeg anbefaler trådstarter å finne ut av ordene selv og lage en ordliste her som flere kan ha glede av. Så kan vi andre putte på ord og forklaringer etterhvert. ordliste v0.01 eng - nor - forklaring: carbon fibre - karbon fiber cure / curing - herding - herding av resinen (polyester, epoxy.) epoxy fibreglass - glassfiber - strie, finnes også som vevd matte gelcoat polyester resin wax - voks - poleringsvoks til å gjøre støpeformer glatte Tyvstartet litt jeg. Tilfeldigvis ble det sortert etter engelsk, men det kan jo lett gjøres om senere. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg