SunnyGTi2.0 Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Kom over en dritrå micra.. Ta en titt på denne her: Sinnsykt rå bil! _Litt_ uvanlig bil å style, men den ble konge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robhaugen Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Kom over en dritrå micra.. Ta en titt på denne her: Sinnsykt rå bil! _Litt_ uvanlig bil å style, men den ble konge! Den der var ikke noe særlig.. var litt stygg.. hadde noen bra bilder på tøffe Micraer men jeg vet ikke hvor de er.. Micra er ikke en uvanlig bil å style/trimme/tune/råne whatever.. I Norge er det nok ikke mange som bygger på disse bilene men jeg oppdaga etter et lite søk på micra turbo på google at det er maange som har gjort nettopp det.. fikk en ide om å bygge en micra med turbo/4wd men det ble fort skrinlagt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 ...hmm...jeg vet om iallefall 4 K11 micraer .i Norge...og var det ikke en av de grønne som hadde turbo kit på sin....? jeg vet at de gutta leser ofte på forumet, siden det det var en av de som tipsa meg om bilforumet..... kom frem gutter!:D :D ;) hvordan går prosjektene deres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Finnes mange heftige micra i verden:D +en liten film http://www.micra.hl.com.au/anim/micrawoah.mpeg'>http://www.micra.hl.com.au/anim/micrawoah.mpeg Mye mer kan finnes her http://www.micra.hl.com.au/ Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 en kompis av meg smekka inn turbo i micra'en han hadde for halvannet år siden . en grønn sak med japaneese i ruta .. var morro det . turbokitet sitter nå i en annen grønn micra som er til salgs hos bjørnstad bil http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=348839&template=datsun Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 fant bilde av den gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Originally posted by galaczy fant bilde av den gitt Tror jeg veit hvem som eide den. Tror han jobber på Telekiosken på Sandvika Storsenter. Så står den Banzai i bakruta? Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 ja han jobber fortsatt der .. kjører s14a nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 fåkk...... har?n solgt sleda....men hvordan går det med den andre dah? eller en røde til chris? synd ...jeg digger små raske lyn! den var skikkelig morsom! har aldri sett den i fart, men tviler ikke at den flytta på seg... shame shame shame shame..... får håpe det er en godkar/jente som kjøpern da og driver prosjketet videre...' damn...det hadde vært fett med en småbilklubb....!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Originally posted by RS-burner'n Tror jeg veit hvem som eide den. Tror han jobber på Telekiosken på Sandvika Storsenter. Så står den Banzai i bakruta? Jippi! han kjenner jeg også! :cool: Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Heller ikke disse bildene har fått meg til å tro på at det finnes fine Mircraer. Vik fra meg! Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 hehe,den var rå da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 i england har nissan laget en micra med midtmontert motor, rwd og 286hk!! motoren er tatt fra BTCC. den har og 18" hjul og 340mm skiver rund baut om jeg husker rett! det var nyeste typen, og kun laget en av denne... leste om den i en reportasje i drive eller bil nå i desember eller november.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by Essex i england har nissan laget en micra med midtmontert motor, rwd og 286hk!! motoren er tatt fra BTCC. den har og 18" hjul og 340mm skiver rund baut om jeg husker rett! det var nyeste typen, og kun laget en av denne... leste om den i en reportasje i drive eller bil nå i desember eller november.. Ikke heelt rett det der ;) De har laget en Micra R ja, men "kun" med 265hk :D Midtmotor og bakhjulstrekk må være svært gøy en micra! Ikke dum den der! ...ble litt store bilder det der :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solanum Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Det er nesten heilt umulig og finne sider i norge med stylig til micra... noen som kan hjelpe meg med og finne det... meget takk om noen gidder ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg