hoffern Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 En kamerat av meg har denne bilen. Er et turboprosjekt. Foto: André Hoff aka myself :) Siter Mvh André Hoff 1986 Saab 900 Turbo (R.I.P) 1989 Nissan Sunny 1.6 SLX (solgt) 1999 Audi A6 1.9 TDI Avant (solgt) 1994 Nissan Sunny 1.6 SR (solgt) 2006 VW Touran 1.9 TDI Exclusive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Den var skikkelig pen og cleean! Her en liten video av div engelske micraer(402m): http://www.micra.org.uk/videos/santapod.wmv Legg merke til k10, den i sølv, er en Match Super turbo.. Turbo og kompressor!! "Litt" trimma:fire: Edit: Har hørt om han micratech, han har en bra "hjemmeside" Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bizardo Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Den var skikkelig pen og cleean! Her en liten video av div engelske micraer(402m): http://www.micra.org.uk/videos/santapod.wmv Legg merke til k10, den i sølv, er en Match Super turbo.. Turbo og kompressor!! "Litt" trimma:fire: Edit: Har hørt om han micratech, han har en bra "hjemmeside" Her er min Micra :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 micra st: ma09ert= 0,9l med turbo OG kompressor :pray Synd at k11 aldri kom i noen værstingverson.. Mere k10 Men Monte carlo kit: Min monte carlo: Mangler bare senk nå Bizardo, hvor har du fått fromtfangeren fra? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Denne er ikke dum: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Hm, noen som vet hvor den grønne der går..? Møtte en eksakt lik en i Sogndal tidligere idag. Ekstremt stilig med gullfelger på en slik bil i den fargen, pluss at lyden var enorm.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bizardo Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Hm, noen som vet hvor den grønne der går..?Møtte en eksakt lik en i Sogndal tidligere idag. Ekstremt stilig med gullfelger på en slik bil i den fargen, pluss at lyden var enorm.. Det finnes 2 av den grønne etter som jeg har hørt, en går i Halsa tror jeg og er til salgs, 130 000 kr tror jeg, 2000 modell. Hørte noen rykter om 160 Hk, men vet ikke om dette stemmer, en til som har kina tegn på bakruta, men den vet jeg ikek hvor går, samme person som har bygd begge har jeg hørt, men dette er bare rykter, vet ikke om dette stemmer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Det finnes 2 av den grønne etter som jeg har hørt, en går i Halsa tror jeg og er til salgs, 130 000 kr tror jeg, 2000 modell. Hørte noen rykter om 160 Hk, men vet ikke om dette stemmer, en til som har kina tegn på bakruta, men den vet jeg ikek hvor går, samme person som har bygd begge har jeg hørt, men dette er bare rykter, vet ikke om dette stemmer Oki. :) Fikk ikke sett så mye på den, den kom ut av et parkeringshus, så jeg hørte bare lyden før den plutselig dukka opp. Får se om jeg ser den noe mer og heller se litt nøyere på den da. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg