Golf_4 Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Holder på å koble ett lite anlegg i bilen. Har allerede en sub som blir drevet av en forsterker. Nå som det er jul så blir det nok en del penger, og tenker da og bestille meg en ny spiller samt 2 høyttalere som jeg skal legge i hattehylla. Spm mitt til dere da er om denne spilleren: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=3885&katid=2&mid=m436&id=&vn=736 greier og dra disse høyttalerene: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=4002&katid=19&mid=m436&id=&vn=736 uten noen ekstra forsterker? Er bare tenkt som en midlertidig løsning til jeg får kjøpt meg en forsterker :) Håper på hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Klarer såklart å drive dem, men om det blir optimalt er en annen ting.. Ekstra forsterker er alltid et must for å få optimal lyd. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Lyd blir det jo, men langt fra bra... men du burde heller få tak i et skikkelig komp.sett, og montere det FORAN i bilen... skal du på død og liv ha noe baki, så trenger du ikke så store høyttalere, for du må uansett dele bort bassen i dem, og dempe volumet til dem, slik at du ikke hører dem foran ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf_4 Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Jepp, fullt klar over at det hadde vært best så kan godt være at jeg gjør det også er bare det at det blir så mye styr med og skjære plass til dem. Hva foreslår dere til en golf 4 da? Vil det funka bra med disse? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Seas, focal, eller morel, så er du på trygg grund;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Jepp, fullt klar over at det hadde vært best så kan godt være at jeg gjør det også er bare det at det blir så mye styr med og skjære plass til dem. Hva foreslår dere til en golf 4 da? Vil det funka bra med disse? :) Skjære plass til dem??? Er det ikkje bedre å bytte ut originalhøgtalerene framme og eventuellt i bakdørene enn å ha nokre høgtalere i hattehyllen? (og øydelegge den) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 ville mye heller montert et 6,5" komposett fremme og evt et i dørene bak også om det blir spinkelt med bare fremme! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg