Gå til innhold

min 86mod volvo 240 turbo.

Ranger emnet

turbocontainer

Anbefalte innlegg

Jørgen_Rana skrev:
Din snik, har akkurat flowpreppa en stromberg og bygd om litt, og under denne operasjonen lakka jeg toppen metallic blå, den ble mistenkelig lik din forgasser. :volvsmile Godt gjort at begge har gjort det samme, samtidig.. :P

min ble lakket for ca ett år siden;) den gasseren som står på er bare en orginal som er laget til trykkgasser. den nederste på bildet er en orginal trykkgasser;)

motoren var den _s90r_ hadde i sin 245:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jørgen_Rana skrev:
Hehe, ok da.. Er faktisk jeg som har kopiert deg uten å vite det :) Fått kjent om det er noe futt i motoren da ? :D

nei har desverre ikke det..:( venter på å få kjøpt meg oljekjøler og eksos så ska den testes litt på gårdsplassen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørgen_Rana skrev:
Billig oljekjøler får du kjøpt på KSR, men ikke med like god kvalitet som origialen :) Eksos er en smal sak :)

kjøper delene brukt;) har kjøpt dump oss ksr;) trenger bare downpipe resten lager jeg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  Jørgen_Rana skrev:
Din snik, har akkurat flowpreppa en stromberg og bygd om litt, og under denne operasjonen lakka jeg toppen metallic blå, den ble mistenkelig lik din forgasser. :volvsmile Godt gjort at begge har gjort det samme, samtidig.. :P

Me tanke på at det er meg som har bygd den opp å lakket litt småting . hehe :)

Mvh Adrian

Volvo 245 Turbo 81

Polaris RMK 155" 600Ho 07

Massey Ferguson 4355 03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Colli skrev:
Trenger en interkurder på den der. Blåse varmluft inn i forgasseren er vel ikke så stas. :)

ja trenger intercooler men det kommer enda ikke på en stund:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...