eiriksmil Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Hei! Syns det er litt rart at vi ikke har noen former for regionale fora. Kunne for eksempel delt opp etter fylker eller etter landsdeler så fylker. Man ser jo hvor mye aktivitet det er i carspotting-trådene som går på geografiske områder. Hadde skapt mye mer samhold, og forumet hadde blitt et større samlingssted :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 God ide! Blir mye mer oversiktlig også. Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaneren91 Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 heilt enig bra forslag. Siter Opel Omega MV6 automatkasser 2,5 og 3,0 omega selges! http://www.bilforumet.no/salgs/deler-salgs/266394-opel-omega-3-0-2-5-automatkasser-selges.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 God ide! Blir mye mer oversiktlig også. Hvordan blir det mere oversiktlig? Å lage ennå flere underforums enn vi har idag, har jeg vanskelig for å se kan gjøre ting mere oversiktlig og ryddig. Men hvis det er snakk om egne forum for lokale arrangement og ting som skjer (happenings) er jeg med på hva dere tenker.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Klikk her, så ser du hvordan de har regioner. Innenfor regioner er det delt opp litt mongo, hva om man f.eks. hadde delt opp etter fylker innenfor landsdeler/regioner? Og kalt Midt-Norge for Trøndelag. Så kunne man ha luket vekk de små streetmeetene osv fra Happenings. Det er sikkert mange spontantreff som kunne ha blitt meldt på Bilforumet, men Happenings-forumet er jo så riksdekkende. Carspotting, litt samhold blant lokale og happenings kunne ha havnet i regionale fora. Mine tanker rundt det da. Syns det egentlig er rart at et så stort forum ikke har noe med regioner/lokale ting. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 Opp med denne igjen, tror fortsatt det er marked for noe sånt.. Hvis det i det hele tatt er noen som fortsatt er på bilforumet da.. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 Det er ingen her, bare meg og deg Eirik... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Mars 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2010 (endret) Også meg da... Men jeg er helt enig. Blir og lettere å komme i kontakt med noen fra samme distrikt, og utifra det lettere å ordne små biltreff, eller bare en kveld med skruing og pils på gårdsplassen. Bra forslag, Eirik! Endret Mars 15, 2010 av Terjeth Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mars 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 Jeg likte umiddelbart denne måten å vise aktuelle underforumer: Regioner (24 som leser) Regionenes egne forum Underforum: Nord, Sør, Midt, Vest, Øst Deler (70 som leser) Kjøp og salg av deler til VW og Audi Underforum: Deler selges, Deler kjøpes, Dekk/felg selges, Dekk/felg kjøpes, Marked: Deler selges, Marked: Deler kjøpes, Marked: Dekk/felg selges, Marked: Dekk/felg kjøpes Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg