volvo-peer Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 halla alle volvo elskere. da er ny bil kjøpt inn. er en 1987 mod 745 tic. med el-vindur, sentral lås og ac. bilen ble tatt inn fra usa på 90-tallet. er kjempe fornøyd med bilen, men mye vill ha mer:) hva er billigst å best å gjøre for å få mer hk ut av en b230ft med l.h 2.2? eksos er fiksa.og åpent luft filter er på vei... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 I første omgang blir det vel mer turbotrykk og hjerne som er chippet. Har du td05-12b turbo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 må lodde og styre og hærje litt med hjernen for og få chippa den. skal få en bekjent til og brenne chip til hjernen min og modde den.. Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Det er også mulig å benytte seg av større dyser i kombinasjon med en liten modifisering av signalet mellom lmm og bensinhjernen. Populært i statene, står litt om det på turbobricks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 hvordan turbo vet jeg ikke.er org.og er vann og olje kjølt.det er det jeg vet om turboen. chip er vell ikke så lett å få tak i til disse motorne? chipen justerer vell bare bensina?så da kan jeg jo likse godt bytte dyser å bensin pumpe? vis jeg bytter turbo å dyser så vill vell det hjelpe?spm er vell om man kan bytte turbo og dyser uten å bytte bensin pumpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg