Brandtenborg Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Er det noen som har det? Spør på vegne av en kompis! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lurifaks Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 jeg har et sett stående på en bil på jobben, vet enda ikke om jeg skal bruke dem eller.no åssen det? ;) Siter 1984 Volkswagen Golf GTI 1987 Audi 90 2.2E 1987 Volkswagen Golf 1.8i GL 1981 Volkswagen Golf C - - - 1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flameboy Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Originally posted by Lurifaks jeg har et sett stående på en bil på jobben, vet enda ikke om jeg skal bruke dem eller.no åssen det? ;) Var på mine vegne han spurte, for jeg kom meg ikke på nett. Jeg har nemlig ett sett med Grøftelys liggende som jeg tenke å montere, men jeg har ikke de festebrakettene. Si ifra hvis du ikke skal bruke dem for da kjøper jeg dem gjerne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by Flameboy Var på mine vegne han spurte, for jeg kom meg ikke på nett. Jeg har nemlig ett sett med Grøftelys liggende som jeg tenke å montere, men jeg har ikke de festebrakettene. Si ifra hvis du ikke skal bruke dem for da kjøper jeg dem gjerne. Patentbånd duger... Men de koster jo ikke rare fleskebiten da..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 bostik:D Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegalind Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 I stede for å henge grøftelysene under bilen (Noe som blir jævlig stygt), kan du i stede få tak i 90' fangeren. Den er ikke så dyr. Betalte 600, for min på bilopphuggeri! Å den ser jo mye penere ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Originally posted by vegalind I stede for å henge grøftelysene under bilen (Noe som blir jævlig stygt), kan du i stede få tak i 90' fangeren. Den er ikke så dyr. Betalte 600, for min på bilopphuggeri! Å den ser jo mye penere ut! Det er nok snakk om å montere dem på en 90 fanger da. Flameboy har en 1990 modell Golf 2, altså orginalt med 90 fanger! :) Men, det de diskuterer er andre festemetoder enn de orginale festebrakettene. Men, brakettene er vel ikke så veldig dyre, og det skal vel heller ikke være noe problem å skaffe disse hos høggern. Synes tåkelys utgjør en stor forskjell på Golf 2! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flameboy Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Takk Jonte. Det er en 1990 mod jeg har, så det er orginalt med 90fanger. Får vel ta turen til høggern imorra og se om de har noen der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg