Gå til innhold

Festebrakketter til grøftelys

Ranger emnet

Brandtenborg

Anbefalte innlegg

Originally posted by Lurifaks

jeg har et sett stående på en bil på jobben, vet enda ikke om jeg skal bruke dem eller.no

åssen det? ;)

Var på mine vegne han spurte, for jeg kom meg ikke på nett.

Jeg har nemlig ett sett med Grøftelys liggende som jeg tenke å montere, men jeg har ikke de festebrakettene. Si ifra hvis du ikke skal bruke dem for da kjøper jeg dem gjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Flameboy

Var på mine vegne han spurte, for jeg kom meg ikke på nett.

Jeg har nemlig ett sett med Grøftelys liggende som jeg tenke å montere, men jeg har ikke de festebrakettene. Si ifra hvis du ikke skal bruke dem for da kjøper jeg dem gjerne.

Patentbånd duger... Men de koster jo ikke rare fleskebiten da.....

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vegalind

I stede for å henge grøftelysene under bilen (Noe som blir jævlig stygt), kan du i stede få tak i 90' fangeren. Den er ikke så dyr.

Betalte 600, for min på bilopphuggeri! Å den ser jo mye penere ut!

Det er nok snakk om å montere dem på en 90 fanger da.

Flameboy har en 1990 modell Golf 2, altså orginalt med 90 fanger! :)

Men, det de diskuterer er andre festemetoder enn de orginale festebrakettene. Men, brakettene er vel ikke så veldig dyre, og det skal vel heller ikke være noe problem å skaffe disse hos høggern.

Synes tåkelys utgjør en stor forskjell på Golf 2! :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider