Gå til innhold

Octavia`n min..

Ranger emnet

Oliver

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm... ikke skyt meg om jeg tar feil asså.

Tror du bør vente til noen av de som jobber som mekaniker på disse bilene kan svare,

kan duu ikke koble deg inn på den derre hvite dingsen som styrer sentrallåsen på alle låsekassene da?

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan godt stemme det, probleme er jo at jeg ikke vet helt hvor hele styringssystemet ligger. finner jeg det så regner jeg med at det er plug N play. har ikke fått settet enda. så jeg vet ikke helt hvordan det skal kobles til. men regner med at det bare går rett på et relee. men takk for svar Cosworth.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da kom det pakke fra tyskland :) paste upperlig da jeg skulle jobbe i dag. ikke verst å tjene penger mens man mekker på egen bil:) Pakken i dag var chrom list til bakluken. ganske fornøyd med den. Den måtte tilpasses litt, da denne var laget for kombi. men det tok ikke lange tiden. glemte å ta bilder under tilpassning og montering. men her er resultatet.

DSC00062.jpg

DSC00064.jpg

DSC00067.jpg

Mens jeg holdt på fant jeg ut at jeg ville kjøpe meg en chrom list til. til den "gropen" i bakluke "handtaket". altså her:

pil.jpg

Kansje det blir litt "overkill" med chrom bak der. men jeg vil fortsatt prøve:) håper fjernkontrollen til sentrallåsen kommer snart. da skal jeg få bilder under montering:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smaken er som baken..

men miiin mening er at krom hører hjemme i reiret til kråker å i campingvognene til sigøynere.

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider