Gå til innhold

Focus trimming

Fjasken

Anbefalte innlegg

Hvis du har et Ford verksted i nærheten, så kan du høre der, de burde vite hva forskjellen er;)

Var inne hos en ford forhandler denne uka, men han eg snakte med sa bare at fordem ting såg likt ud så trengte det ikkje å passe osv. så fekk aldri någe godt svar der:P

men har hørt om en plass i england som bytter motoren til en st motor, pluss alt annet for at bilen ska sviva for ca 30k:P

hadde jo vore ganske artig då:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja hadde vært tøft det, men litt stress å frakte bilen over, så må du jo dra over dit selv og kjøre bilen til den plassen osv, og det er sikkert ikke en dagsjobb å bytte motor, drivverk,girkasse,ledningsnett etc.

du kan jo anskaffe deg en mondeo med 2ltr motor, og ta motor og ledningsnett fra den, det hadde jeg planer om. men vet ikke åssen drivaksler og girkasse passer overens fra 1.6 eller 1.4, så det er nok litt jobb sånn sett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja hadde vært tøft det, men litt stress å frakte bilen over, så må du jo dra over dit selv og kjøre bilen til den plassen osv,

Litt stress ja, kjørte til et VW treff i høst (Edition 38) og til treffet i Northampton var det vel ca 1700 km fra Oslo, ikke går det ferge til England fra Norge lenger heller

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan jo anskaffe deg en mondeo med 2ltr motor, og ta motor og ledningsnett fra den, det hadde jeg planer om. men vet ikke åssen drivaksler og girkasse passer overens fra 1.6 eller 1.4, så det er nok litt jobb sånn sett

Jeg tror ikke du helt vet. rettelse, du vet overhodet ikke hva du prater om. Mondeo ledningsnett på Focus??? Lykke til.

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider