sprocket Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Heisann! Har søkt bittelitt men fant ikke så mye. lurer på hvor mye en slik bil veier? både GTi og turbo.. hva er 0-100 på disse? Finnes de helt uten T-tak? mvh Kjetil Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Kan jo kikke litt innpå her www.ts-ogn.no der får du svar på alle spørsmål du kan komme opp med ;) GTi'en veier 1230 kg om jeg ikke husker helt feil, Turbo'n litt mer. 0-100 på GTi'en er mellom 7,5 og 7,8 et sted Og ja, den finnes uten Targa tak, får den med soltak, husker ikke helt i farten om den fins uten noen av delene. Men ikke-targa er veldig sjeldent her til lands da :) og litt av sjarmen med de, syns jeg da, er akkurat targa-taket.. ;) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 MR2 Turbo har ca. 220hk Bilen er skummel å kjøre, fordi når du gir på så vrir motoren seg bakover for å legge tyngde bak, men når du slipper gassen så kommer motoren fort framover. Og da er det veldig fort å få sleng om du er litt sving. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet Desember 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 er turboen så skjelden som det virker som? det er bare 2stk på autodb nå.. mens det er massevis av vanlig GTi.. Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Originally posted by Precious MR2 Turbo har ca. 220hk Bilen er skummel å kjøre, fordi når du gir på så vrir motoren seg bakover for å legge tyngde bak, men når du slipper gassen så kommer motoren fort framover. Og da er det veldig fort å få sleng om du er litt sving. Erfart dette på den harde måten? :D Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Originally posted by sprocket er turboen så skjelden som det virker som? det er bare 2stk på autodb nå.. mens det er massevis av vanlig GTi.. Jepp, den er sjelden her til lands. Se etter de i Sveits, da kan du finne mye bra (..og dårlig..) ;) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Forøvrig finnes vel bilen som cab også.. Men den er ganske sjelden.. Så vidt jeg vet blei bilen litt forandret i 94 med nye baklys, mer hk, + noe div dill som jeg ikke kommer på i farten. Men ta en tur på TS-Ogn og se der.. mye intersant om mr2:) Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg