extremespl Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 yees holder på med min stoore lupo for tida å tenkte eg sku mekke noe annlegg inni denne utstyret består av demping stpm1 50kv lib strømmkabel lib phonokabler macrom sikringsholder stinger fordelingsblokker 2stk odyssey pc1700 baterier 2 stk fusion pp16004 4kanalere 2 stk fusion monoblokker jensen vm9512 multimedia spiller et sett med fusion PP-CMST1 3 veis frontsett ett sett med phase linear 2 vei sett 2 stk fusion powerplant 10"ere bilen vw lupo 1l 50hk hehe vmax coilovers sotede frontlys emblemfri grill raid hp 12"ratt rh 8"'14" felger ja her er da bilen har lakket den grillen nå så den er ikje gråe lenger hehe elers begynte jeg med kablinga, denne trakk jeg under bilen, å batteriene var heller ikje kommet på plass her som dere ser, må finne ut om denne greia som henger her kan flyttes til et bedre sted en å henge over bateriet der dempet litt også før etter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 sykt lyst på den lupoen der ass! du har ikke lyst til å bytte den i en polo a? :P Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
extremespl Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 her er litt av koblingsstasjet begynte litt på hattehylla også her var det minimalt med plass kan man si men fekk nå inn 5,25sett der så var det fleecepledd strekt over å sauset inn med polyester noe pussing ja ellers blei det bra syns eg da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
extremespl Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 hay klovnster bytte ja hehe ta å kjøp deg ein slik da koster jo ikje mere en den eine forsterkeren din disse da hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 hehe, men jeg har ikke penger, så da må man bytte! COME ON! Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
extremespl Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 off litt fristende o men hehe har laget noe foreløbigt annlegg baki her siden bilen brukes kvar dag da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
extremespl Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 begynte litt lett på noe som skal bli ein kasse til 2 stk 10"ere lagde fort noe ringer får å sjå kossen eg skal ha det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 får si ifra om du er interessert da ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niixon Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 ser bra ut dette her :D men skal vel ikke så mye til for og få go lyd i en så liten bil :D Siter 88 Mercedes Benz 230ce - LIB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 artigt prosjekt:P Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Arti prosjekt det her.. Så forresten litt trangt ut baki bagasjen.. :p Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
extremespl Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 trangt ja off akkuratt som ei på 14år ja men må kunne utvinne noen liter her spørsmålet er bake kor eg skal gjøre av forsterkerene ettervert noe update må se koss eg vil ha den ytre forma her ,prøve meg fremm med fresen tror eg ettervert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Night_wolf_x Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 Blir jo bra dette, sikker en syk lyd når an er ferdig. Stå på Siter Bilene mine: vw caddy mk1 86 modell (prosjekt) vw golf mk1 83 modell (ikke bestemt) vw golf mk3 92 modell (bygges om) vw golf mk3 vr6 delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
extremespl Skrevet Desember 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 lyd må det bli ettervert hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbetten89 Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 kommet noe lenger da? Siter 1996 Vectra B 2.0 - Pioneer - Inphase - Rockford Fosgate - Soundstream Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg