Gå til innhold

Nyoppstartet Forza Motorsport-team søker medarbeidere.

Ranger emnet

Hoccy

Anbefalte innlegg

Jeg og Hansien på dette forumet har startet opp ett nytt team som vil painte, tune og selge biler både her og på http://www.forzamotorsport.net. Vi trenger flere medarbeidere og vi vil derfor søke etter folk her. Teamet vil forhåpentligvis være helnorsk, og de som er med vil kunne tjene ingame cr på dette.

Vi trenger:

1: Painter - En som er god på ingame liveries, hovedsaklig racing og drifting, men replica er også fint om den kan.

2: Grip-tuner - En som er god til å lage konkurransedyktige grip-tunes i forskjellige klasser.

3: Testsjåfør - En som ser på seg selv som god til å kjøre.

Er du interessert? Send en PM til enten meg (Urabus) eller Hansien med en fyldig søknad som viser tilbake til hva du har laget eller gjort. Dess bedre søknad dess større sjans for å få være med.

Foreløpige medlemmer:

1: Hansien - Drift-tuner, tester, selger og photoshop

2: Hoccy (meg) - Drift-tuner, tester, bilder og investor

Mvh: Investor Hoccy og stifter Hansien.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg er gjerne med ;) god på drifting ok til og kjøre, elsker ok bygge biler på forza :D

Les dette:

Er du interessert? Send en PM til enten meg (Urabus) eller Hansien med en fyldig søknad som viser tilbake til hva du har laget eller gjort. Dess bedre søknad dess større sjans for å få være med.

[/b]

Spørsmål og sånt rundt dette kan komme i denne tråden! :)

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les første post er du snill. Du må kunne bevise de erfaringene du har. En testsjåfør bør ha noen topp 1000 tider på scoreboardsene. Send en søknad med den informasjonen du mener er nødvendig, så kanskje du kan få bli med :)

Også burde han ta noen runder med oss for å vise seg sine drifteegenskaper!

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det Urabus og jeg har startet opp nå er et lite team som retten og sletten skal tjene penger på å selge biler med drift/griptune og en smågrei lakk.

Målet for oss er å samle en gjeng Normenn til dette og lage et helnorsk opplegg.

Om vi deltar i fmda tviler jeg på skjer i første omgang.

Tenker nok vi kun holder oss til salg av biler i første omgang.

Les første tråden folkens!

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider