Gå til innhold

Heve sett?

Ranger emnet

Casak

Anbefalte innlegg

Hei, noen som vet om hvor jeg kan få kjøpt hevesett til Toyota Carina E 97' ? Tenker på å heve den 20-30 cm om mulig. Samtidig, for og skjule at den er hevet sette på side skjørt, så det blir litt mer diskret.

Er det noe jeg klarer å montere selv forresten?

Annen ting jeg lurer på er: kan jeg montere Xenon på lyktene? Har bare vanlige halogen pærer nå, men ønsker Xenon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, noen som vet om hvor jeg kan få kjøpt hevesett til Toyota Carina E 97' ? Tenker på å heve den 20-30 cm om mulig. Samtidig, for og skjule at den er hevet sette på side skjørt, så det blir litt mer diskret.

Er det noe jeg klarer å montere selv forresten?

Annen ting jeg lurer på er: kan jeg montere Xenon på lyktene? Har bare vanlige halogen pærer nå, men ønsker Xenon.

Hehehe, dette innlegget tar jeg ikke seriøst az, dette MÅ være fleip/ironi, i hvertfall alt som ikke har med xenon å gjøre.

Hevesett til Carina E skurrer, og å sette på sideskjørt for å skjule at den er hevet 20-30cm er som å stikke huet i sanda og tro at man blir borte =) IRONI-ALARM =)

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil du oppnå med dette? Heve for å få bakkeklaring kan jeg skjønne, men sideskjørtene vil jo fjerne bakkeklaringa igjen. Dessuten tror jeg ikke hjuloppheng(bærearmer,foringer, stabstag,drivaksler) har så mye å gå på at du kan heve bilen noe særlig. Alt er jo laget for standard høyde. Bilen kommer dessuten til å bli et mareritt å kjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
Med mindre han mener 20-30 mm med 20-30cm, tror jeg ikke det vil være lovlig heller mtp. at tyngdepunktet vil bli så høyt at den kan kan flippe i en sving. Med mindre du har noen massive dekk og felger.

?

Beklager for sent svar, er ikke så aktiv på forumet, hehe. Men nei, har ikke noen massive dekk&felger. 185/65 R 14 er det jeg har, både framme og bak :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider